Blockettråden 2

Blockettråden 2
Vet inte vad som är värst men, har en kategori som ligger ganska högt på listan. Cyklister som hävdar att deras cyklar är i toppskick och att det bara är att ge sig ut. När man kommer dit så inser man, borde ha tagit med däck och slang. Bromsklossarna är typ slut, kedjan har totalt beckat ihop och protesterar vilt när man ska få den att rör på sig.
Har inget emot en tio år gammal cykel. Men att betala närmare nypriset för något man behöver lägga ut ett par tusenlappar på, då kan jag lika gärna ta smällen och köpa en ny med alla garantier etc.
Håller med . Vissa lever i en fantasi värld bara ignorera å gå vidare ifrån dom .
 
Tillbaka
Topp