[ot] Fjollboll!

[ot] Fjollboll!
Men kanske inte alls en så spännande match som jag inbillat mig på förhand om Sverige går vidare "nästan" oavsett hur det slutar? Fast jag har inte järnkoll på de exakta förutsättningarna vid förlust.
 
[ot] Fjollboll!
Norge är klart störande ja (på ett annat sätt än Finland som mera lider av ett klassiskt lillebrors hävdelse komplex). Jag upplever norrmännen så otroligt präktiga och perfekta av sig. De börjar åka skidor och gå på tur innan de lär sig gå. Lusekoftor hit och dit för att inte tala om 17 maj. Men extremt många bra idrottare i Norge, den saken är helt klar, i synnerhet sett till invånarantalet. Sedan har de blivit dryga lätt överlägsna av sig sedan de hittade oljan, från en bondenation till megarika (det gick rätt snabbt där), ett rent ofattbart rikt välmående land (varför gav vi bort landet?). Det sjungande, glada språket också, fy sjutton. Till och med musik är de bra på och innovatörer i (black metal). Ett rent otroligt vackert land också (åtminstone till stora delar).

1782400214093.webp

1782400263631.webp


Att slå Norge i fotbolls VM vore helt fantastiskt. :love: (Jag råkar vara från Värmland rätt nära den norska gränsen men det är en annan sak.)
 
Senast ändrad:
[ot] Fjollboll!
Norge är klart störande ja (på ett annat sätt än Finland som mera lider av ett klassiskt lillebrors hävdelse komplex). Jag upplever norrmännen så otroligt präktiga och perfekta av sig. De börjar åka skidor och gå på tur innan de lär sig gå. Lusekoftor hit och dit för att inte tala om 17 maj. Men extremt många bra idrottare i Norge, den saken är helt klar, i synnerhet sett till invånarantalet. Sedan har de blivit dryga lätt överlägsna av sig sedan de hittade oljan, från en bondenation till megarika (det gick rätt snabbt där), ett rent ofattbart rikt välmående land (varför gav vi bort landet?). Det sjungande, glada språket också, fy sjutton. Till och med musik är de bra på och innovatörer i (black metal). Ett rent otroligt vackert land också (åtminstone till stora delar).

Visa bilaga 837831
Visa bilaga 837832

Att slå Norge i fotbolls VM vore helt fantastiskt. :love: (Jag råkar vara från Värmland rätt nära den norska gränsen men det är en annan sak.)
Även Norge lider av ett kraftigt lillebrorskomplex mot Sverige...
Den saken är helt klar.

Och Norge börjar bli MYCKET mer irriterande än Finland nu tycker jag.
 
[ot] Fjollboll!
Norge får inte placera sig bättre i fjollboll än sverige, då är ju utförslöpan total! På sikt bör skolan foka mer på rörelse och mindre skärm annars kommer Norge köra över oss i fler sporter. Kvällens match blir tyvärr ingen lätt nöt att knäcka då Japsarna är väldigt bra
[MEDIA]
 
Tillbaka
Topp