Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte de... Visma har ju oxå cyklister som jagar o kan vinna vita tröjan.Visst lät Vingen också honom få den. Tyckte han bevakade det med.
Tror inte de... Visma har ju oxå cyklister som jagar o kan vinna vita tröjan.
Det var väl rätt tydligt hur det kändes.Nu verkade ju del toro ganska glad, men hur känns det egentligen när man så uppenbart blivit skänkt segern?
Jo, hans glädje där och då verkade genuin: För mig känns det lite nedlåtande att skänka bort en seger. Alla, inklusive del Toro själv, fattade ju att Poggi vunnit om han velat.Det var väl rätt tydligt hur det kändes.
Gissar att det är rätt mkt bekvämare att kommentera på hemmaplan.När girot startade i Danmark är enda gången han och Adamsson kommenterat på plats tror jag
Philipsen 132:a på etappen, 13:33 efter Del Toro.Skulle bli väldigt förvånad om Philipsen är med och spurtar om etappsegern idag.
Först 1,6 km med drygt 9 % och avslutningen med närmare 15 % och toppen runt 2 km från mål samt avslutning med 700 meter och 7 % snittlutning till mållinjen ser jag inte riktigt hur Philipsen skulle kunna greja.
Philipsen 132:a på etappen, 13:33 efter Del Toro.
Hahaha såg nu att jag skrev hans namn inför starten men menade självklart Van der Pool. Men även han släppte i sista backen.Gissar på att de blir en utbrytning. Många som kommer försöka men Caja Rural har väl två åkare som är hemma från Barcelona, o som är säkert är villiga att visa upp sig idag.
Sen antar jag att Philipsen o hans gäng vilja få de till en spurt.
Tror UAE o Visma tar de lugnt idag... Även hur revanschsugen Pogi ändå är
Ok, ja MvdP hade ju möjligen om alla stjärnorna stått rätt kunnat vara med även om jag nog tycker att avslutningen i de flesta scenarion var för tuff även för honom.Hahaha såg nu att jag skrev hans namn inför starten men menade självklart Van der Pool. Men även han släppte i sista backen.
Det var lite hjärtskärande att se dom två Lotto-ryttarna kämpa med kvastbilen och ambulansen hack i häl. Men också ett fint ögonblick på nåt sätt.Ganska stora avstånd i totalen efter två etapper. Tjugo man inom två minuter och Yates på 35:e plats dryga fem minuter efter.
Seixas vinner etappen efter att ha stångats med Ben Healy som legat i utbrytning hela etappen och ser ut att ta hem det innan den unga franska talangen drar förbi. Macron blir lyrisk på X och får en riktig snefylla på efterfesten. Pidcock har legat med Ben i utbrytning hela dagen men släpper innan sista 20 km. Tätt efter Healy och Seixas ligger Vingegaard och Pogacar och kör sitt egna race till synes utan att bry sig om resten. Biniam Girmay vurpar igen. Även Del Toro som får lida med ond armbåge och hamnar långt bak i klungan. Oklart om han startar etappen efteråt. Nån från Cofidis får DNF:a pga nåt så oklart att även Vacchi undrar vad som hände. Remco får två punkor på raken och blir rasande. Vingegaard behåller gula ledartröjan men minskar ledningen till bara 2 sekunder före Pogacar.Jag behöver nog din hjälp till mitt Fantasy. Hur tror du morgondagens etapp utspelar sig och vem drar de längsta strået?
Och antagligen även ganska säker på att fixa Cav-s rekord på 35 etappsegrar.Pogi känner sig uppenbarligen och inte oväntat rätt säker på att han kommer att ta hem totalen när han kan lägga bort ett antal sekunder på att ge Del Toro en etappseger.
Nej. Clément Berthet (FDJ) avbröt innan start igår men ingen idag.Är det någon DNS idag?
De har sällskap med kvastbilen idag också.Det var lite hjärtskärande att se dom två Lotto-ryttarna kämpa med kvastbilen och ambulansen hack i häl. Men också ett fint ögonblick på nåt sätt.
Hoppas inte. Håller tummarna för att denna svit tar slut snart och han blir medioker. Låter kanske elakt, men han är svintråkig och förstör all spänning. Inte ens kul att kolla på ju. Hade kanske kunnat hålla på honom ifall han tillhört ett annat lag eller hade nån rolig/skön personlighet osv men hela han är tråkig bara.Kommer poggi upp i 30 vinster totalt denna tour?
30-50 km fattar jag att man vill spara sig på. Det hade kostat för mycket. Men sista kilometern i en klättring? Sista 400 meterna? När man slåss om podiumplats.Kika på hjälpryttarna som ligger och drar hela dagen, dom släpper ju när det är 30-50km kvar och sen ligger dom och drar igen dagen efter.