Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
När jobbade Happy senast med snälltolkningar?snällt tolkat så kanske man inte vet vad man har och behöber en värdering.......men det läses som "endast överbud"
I: https://happyride.se/forum/threads/visa-din-miyata.3679382/När jobbade Happy senast med snälltolkningar?![]()
Förstår inte ens syftet. Även om jag haft intresse för en cykel eller annan pryl vid ”intressekoll” har jag inte orkat skriva då det ju uppenbarligen bara är en ”koll av intresset” och inte faktiskt är till salu. Som säljare vet man ju heller inte om dessa intresse-meddelare faktiskt är seriösa köpare med Swish redo eller om dom också bara ställer frågor/kollar av rent intresse utan någon mening att faktiskt köpa. Tidsslöseri från båda håll. Känns alltid lite girigt också, som att dom sitter på en sådan juvel att dom nästan bara vill visa upp den och hoppas på en kaotisk budgivning som trissar upp priset så högt att dom inte kan tacka nej till erbjudandet..”Intressekoll”. Kräks en smula av detta ord.
![]()
Säljes: National/ Panasonic retro racer -intressekoll
Källarfynd, national racercykel från ca 1980. Fullt fungerande och lättcyklad. komplett set med shimanohappyride.se
Jag sorterar vanemässigt bort alla (japp, alla) sådana annonser.Förstår inte ens syftet. Även om jag haft intresse för en cykel eller annan pryl vid ”intressekoll” har jag inte orkat skriva då det ju uppenbarligen bara är en ”koll av intresset” och inte faktiskt är till salu. Som säljare vet man ju heller inte om dessa intresse-meddelare faktiskt är seriösa köpare med Swish redo eller om dom också bara ställer frågor/kollar av rent intresse utan någon mening att faktiskt köpa. Tidsslöseri från båda håll. Känns alltid lite girigt också, som att dom sitter på en sådan juvel att dom nästan bara vill visa upp den och hoppas på en kaotisk budgivning som trissar upp priset så högt att dom inte kan tacka nej till erbjudandet..
Någon som tycker det är kul med Photoshop.
Vad är "utöverläggande" för hittepå-ord? Finns kanske i samma ordlista som "originalt"?
..och "straxt".Vad är "utöverläggande" för hittepå-ord? Finns kanske i samma ordlista som "originalt"?![]()
AI hade inte hittat på egna ord. *tror jag*Är inte allt AI nuförtiden?
Jag sorterar vanemässigt bort alla (japp, alla) sådana annonser.
AI hade inte hittat på egna ord. *tror jag*
Vad i helvete?
Helt makalöst. Och för full pott så är det förra generationen listad till ett högre pris än nuvarande kostar direkt från Canyon i dag (med brasklappen att den är slutsåld f n).
Känns inte riktigt värt det.
That better be one hell of a ride.
Det kanske ingår ett glas Champagne och en tesked Belugakaviar efteråt.Vad i helvete?![]()
Räcker det inte med äran att få cykla Canyon?!Det kanske ingår ett glas Champagne och en tesked Belugakaviar efteråt.![]()
Jag sorterar vanemässigt bort alla (japp, alla) sådana annonser...
Jag saknar en definition av "provcykling". Samt en tydlighet kring vad som sker med handpenningen om provcyklingen leder till köp; räknas den an på köpeskillingen eller ej?
Hela beloppet skall flyttas över till säljarens konto innan provcykling sker. Väljer man att köpa cykeln känns det som affären är klar, fattas bara ett handskak.Jag saknar en definition av "provcykling". Samt en tydlighet kring vad som sker med handpenningen om provcyklingen leder till köp; räknas den an på köpeskillingen eller ej?
Vore kul att pröva huruvida det är skäliga eller oskäliga avtalsvillkor, givet köparens undersökningsplikt.
Jag förutsätter att ingen visar intresse för hojen i fråga givet förutsättningarna. Men jag har haft fel förr...
För en mindre summa kan man kanske få hänga den i ett mekställ och iaf kolla att vevarmarna går runt och växlarna fungerar.Jag saknar en definition av "provcykling". Samt en tydlighet kring vad som sker med handpenningen om provcyklingen leder till köp; räknas den an på köpeskillingen eller ej?
Vore kul att pröva huruvida det är skäliga eller oskäliga avtalsvillkor, givet köparens undersökningsplikt.
Jag förutsätter att ingen visar intresse för hojen i fråga givet förutsättningarna. Men jag har haft fel förr...
För 10 kr kan man få titta på annonsen.För en mindre summa kan man kanske få hänga den i ett mekställ och iaf kolla att vevarmarna går runt och växlarna fungerar.
Är det inte bara att lägga ut den till försäljning med två olika pris beroende på utförande?Spoiler alert: jag kommer eventuellt lägga ut ett objekt för intressekoll framöver, för första gången i mitt liv.
(För att ta reda på om det är värt att göra objektet i säljbart öht, och/eller om köparen hellre gör det själv.)