[ot] Fjollboll!

[ot] Fjollboll!
Tristare match än vad jag hade hoppats på, men nu lossnar det!

Frankrike-Spanien och Argentina-England blir semifinalerna. Den sistnämnda en hatmatch att se fram emot där Argentina kommer vinna på något fulspel. 😏

[ot] Fjollboll!
Alla klubbar från Göteborg är givetvis per automatik betydligt finare än dem från Stockholm. Första, svenska fotbollsmatchen spelades i Göteborg, första klubben bildades där, Göteborgsklubbar har tagit flest SM-tecken etc. etc.

T.o.m. BK Röva är finare än alla Stockholmslagen tillsammans. Nuff said.
Pluss att GAIS vann den allra första Allsvenskan

[ot] Fjollboll!
Så fort Marockanerna började spela anfallsfotboll blev de straffade av fransmännen.

Om Spanien ska slå dem måste de fixa bolltappen.

Argentina slår England. Det är anmärkningsvärt hur Argentinska spelare lyfter sig i VM.

[ot] Fjollboll!
Vinner tapasätarna som är storfavoriter ikväll, eller är moules frites-ätarna så uppumpade av sin USA-kross att de slår till och överraskar av bara farten? Jag tror och hoppas på Spanien, men helt säkra ska det kanske inte vara.

[ot] Fjollboll!
Ja, bästa laget vann ju, Spanien var trots allt lite bättre än Belgien tycker jag.
Trist bara att Uniteds keeper fick bli syndabock för Spaniens 2-1...

[ot] Fjollboll!
JA! Att så många ska ha så svårt att förstå det. Det får gärna gå bra för dem, men nu har vi nått en gräns där de blir olidligt störiga om det här fortsätter! 🤨

Men väldigt oroväckande att du håller på och jinxar Englands chanser. 🙁
Det är ju självklart...Norge MÅSTE förlora!
Så att Håland å company får RO HEM nån gång....

Tillbaka
Topp