Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Underbart före idag! (På tal om flaskorna)Visa bilaga 840985
Tog med Robba(ui)n på Ekoln runt med plusmeny och visiterade Skokloster slott.
Ja, jag hade skidåkarflaskor. Med päronsaft. Och ankelstrumpor.
Så nu blir det snart ännu fler flugor? De kanske är som super fruit, fast protein?Del av gårdagens intervallpass… eh jag menar skoj i bikepark. Två flugor på smällen?
Visa bilaga 841029
Snyggt! Kom ihåg att le nästa gångBlev fotad av en fartkamera på en 30-sträcka. Cykeldatorn visade 36,3
Henne ska du vara rädd omBlir jag snabbare imorgon? Nyrakade ben, första gången i livet, frun var inte nöjdMen man måste prova allt en gång i alla fall. Kommer kanske en bild i Dagens bild tråden.
Min fru är nöjd med mina rakade ben.Blir jag snabbare imorgon? Nyrakade ben, första gången i livet, frun var inte nöjdMen man måste prova allt en gång i alla fall. Kommer kanske en bild i Dagens bild tråden.
Min fru är nöjd med mina rakade ben.
Du får helt enkelt byta fru.
Respekt för sporten.Känns som fel anledning till ev byte.![]()
Nää int kan kroppsbehåring påverka resultatet så mycket va ? Eller har du träd på bena ? :0)
För 20 år sedan så tyckte en kvinnlig klass deltagare på gymnasiet att de sku då testa dethär rakgelen som int behövde någon rakkniv .. hmm det har ännu inte vuxit ut nå hår på den ytan :0S det var starkare förr .
Det var benen. 15 watt skojar man inte bort.Ja om det var benen, mina nya bibshorts eller semestermode det låter jag vara osagt. Men 80km in på kontot och snitthastighet 27,5km/h mot förra helgens 24km/h. Nej jag tror mest det har med backarna och vinden. Idag var det nästan vindstilla mot 14-25m/s förra helgen och 600 höjdmeter idag mot 800 förra helgen dessutom på en längre runda idag, 80km istället för 67km. Alldeles oavsett så känns det gött att jag klarade ytterligare en distans som är längre.
Nu kommer det 2 långpasshelger som det är kortare distanser på och sen ökar vi igen. Men det känns skönt att komma fram efter 80km och känna att jag har mer att ge, det var inte tom tank när jag kom fram. Visa bilaga 841085