[Kalender] SSSM - Single Speed MTB

Jag kapar den här tråden lite.
Har alla frikransnav samma bredd? Förutom dyra customprylar som detta

Har ett svagt minne av att nån Biltema/Jula cykel har kombinationen frikrans, skivbroms och OLD 141?

Tjena! Hörde nyss om detta, vore en tracklocross ute på för djup lera här?
Var det vi som sågs i Utby och pratade lastcykel? ☺️

Jag har inte riktigt koll på exakt vad som kommer krävas av cykel och cyklist, men jag kommer inte göra jättestora insatser för att delta med supervassa sådana.😛

Tjena! Banan kommer bli mestadels stig, men mestadels ganska hårdpackad sådan (speciellt om denna sommarvärmen o torkan fortsätter). Tekniska partier o utmaningar kommer förekomma såklart - men inte värre än att man med sammanbitna käkar o några svordomar kommer vidare o glömmer det till nästa varv 😁

Hej!

Nu finns äntligen en hemsida med anmälningsmöjlighet o mer detaljinformation:

www.sssm2026.com

Så - Gå gärna in o anmäl o säkra en plats. Mer info kommer på mejl sen till alla som anmält sig om betalning osv. Frågor o tankar på schemat, banan, boende eller annat -så använder vi denna tråden för att göra det enkelt så alla kan se svaren tänker jag.

Då Genarp inte är världens centrum (mer än för oss som bor där då) så kan vi samåka eller ta bussen in till stan på kvällen/natten för de partysugna på fredagen o även senare på lördagen efter grillningen på kvällen om några känner för det. Det får ge sig lite efterhand tänker jag och beror såklart på hur/var man valt att bo - men dela gärna tankar i tråden.

Mvh

Sir Ed

Hur styr man upp den här campingen på Genarps IP exakt? Google är inte så hjälpsamt tyvärr.
Tjena! Jag ska undersöka lite vad som finns där nere och vad som gäller. Det är i grunden en parkeringsplats med toalett o vatten tillgängligt och även möjlighet till laddning. Är nog primärt tänkt för de spm besöker naturområdena, men brukar alltid stå nån plåtis/camper där på sommaren. Ska även prata med lokala idrottsklubben om man skulle kunna få låna deras omklädesrum för dusch tex - men vågar inte lova något. Återkommer!

Tillbaka
Topp