[Kalender] SSSM - Single Speed MTB
Vissa skulle hävda gummi-dopingFolk har vunnit SSSM på fatbike flera gånger. Kommer att gå utmärkt.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vissa skulle hävda gummi-dopingFolk har vunnit SSSM på fatbike flera gånger. Kommer att gå utmärkt.
Var det vi som sågs i Utby och pratade lastcykel?Tjena! Hörde nyss om detta, vore en tracklocross ute på för djup lera här?
Jajjemän, det var vi!Var det vi som sågs i Utby och pratade lastcykel?
Jag har inte riktigt koll på exakt vad som kommer krävas av cykel och cyklist, men jag kommer inte göra jättestora insatser för att delta med supervassa sådana.![]()
Tjena! Jag ska undersöka lite vad som finns där nere och vad som gäller. Det är i grunden en parkeringsplats med toalett o vatten tillgängligt och även möjlighet till laddning. Är nog primärt tänkt för de spm besöker naturområdena, men brukar alltid stå nån plåtis/camper där på sommaren. Ska även prata med lokala idrottsklubben om man skulle kunna få låna deras omklädesrum för dusch tex - men vågar inte lova något. Återkommer!Hur styr man upp den här campingen på Genarps IP exakt? Google är inte så hjälpsamt tyvärr.
Hej! Oj, låter aom många stora händelser på en gång som sammanfaller i livetHopp jag får ställa in , jag fick tydligen arbete med start nu på måndag tillomed en egen Volvo 500fh dragbil att ta hand om . Och en flytt till västkusten inplanerad .
Hur sent kan man Anmäla sig på sidan isf ? Om jag får ledigt fredagen å kan dyka upp ?