onegear
Aktiv medlem
[Kalender] SSSM - Single Speed MTB
Vad har hänt med Ned Overend LTD Specializeden då?Tjena!
Hmm.. Vad ska jag cykla på i år då?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad har hänt med Ned Overend LTD Specializeden då?Tjena!
Hmm.. Vad ska jag cykla på i år då?
Hehe det var efterfesten som var på hyttan å nummerlappsutdelning på JAIK Vallen.Sen behöver det ju varken äga rum på ett bryggeri eller i en legendarisk Smedja med liveband på scenen heller.
En av de mera minnesvärda för min del var från Nybro Kebab där det fanns både belgisk öl och överförfriskade lokala besökare som försökte ragga på oss, jag fick höra att jag hade fantastiska ögon precis vid stängning :-)
Om ingen citerar ditt inlägg, kan du ju bara editera bort de delar som du inte vill ska komma ut till offentlig kännedom. Men då får du skynda dig......Hehe det var efterfesten som var på hyttan å nummerlappsutdelning på JAIK Vallen.
Nybros nummerlappsutdelning var riktigt rolig och Vetlanda... Herrejävlar... Jag blev biten i underläppen av en tjej och i reflex nöp jag henne i en bröstvårta. Istället för att skrika aj! blev hon väääldigt upphetsad men sen bröt några väninnor till tjejen in och skällde ut henne?! Och jag blev ivägdragen av Biggan som hade lite synpunkter på händelsen
Det som händer på SSSM osv... Eller fan nu vet alla...![]()
Vad har hänt med Ned Overend LTD Specializeden då?
Hehe det var efterfesten som var på hyttan å nummerlappsutdelning på JAIK Vallen.
Nybros nummerlappsutdelning var riktigt rolig och Vetlanda... Herrejävlar... Jag blev biten i underläppen av en tjej och i reflex nöp jag henne i en bröstvårta. Istället för att skrika aj! blev hon väääldigt upphetsad men sen bröt några väninnor till tjejen in och skällde ut henne?! Och jag blev ivägdragen av Biggan som hade lite synpunkter på händelsen
Det som händer på SSSM osv... Eller fan nu vet alla...![]()