[Kalender] SSSM - Single Speed MTB

Sen behöver det ju varken äga rum på ett bryggeri eller i en legendarisk Smedja med liveband på scenen heller.

En av de mera minnesvärda för min del var från Nybro Kebab där det fanns både belgisk öl och överförfriskade lokala besökare som försökte ragga på oss, jag fick höra att jag hade fantastiska ögon precis vid stängning :-)
Hehe det var efterfesten som var på hyttan å nummerlappsutdelning på JAIK Vallen.
Nybros nummerlappsutdelning var riktigt rolig och Vetlanda... Herrejävlar... Jag blev biten i underläppen av en tjej och i reflex nöp jag henne i en bröstvårta. Istället för att skrika aj! blev hon väääldigt upphetsad men sen bröt några väninnor till tjejen in och skällde ut henne?! Och jag blev ivägdragen av Biggan som hade lite synpunkter på händelsen 🤣
Det som händer på SSSM osv... Eller fan nu vet alla...🤣

Hehe det var efterfesten som var på hyttan å nummerlappsutdelning på JAIK Vallen.
Nybros nummerlappsutdelning var riktigt rolig och Vetlanda... Herrejävlar... Jag blev biten i underläppen av en tjej och i reflex nöp jag henne i en bröstvårta. Istället för att skrika aj! blev hon väääldigt upphetsad men sen bröt några väninnor till tjejen in och skällde ut henne?! Och jag blev ivägdragen av Biggan som hade lite synpunkter på händelsen 🤣
Om ingen citerar ditt inlägg, kan du ju bara editera bort de delar som du inte vill ska komma ut till offentlig kännedom. Men då får du skynda dig......

Vad har hänt med Ned Overend LTD Specializeden då?

Tjena!

Den hänger fint i källaren, men min rygg klarar inte av den längre. Iofs skulle jag kunna bygga om den lite granna.. 🤔

Var det någon som inte fick frivilligt/ofrivilligt ragg i Vetlanda?
Damerna hårdlåste ju på oss direkt när vi kom innanför dörren..

Kan finnas spår av detta här:

Tjena!

Tuttnypet var fasiken inte med i filmen. Ska rota och se om jag har kvar originalklippen. Där ska det finnas.

Edit: När jag tittar på filmen så inser jag att jag är väldigt duktig på att få folk och skåla. Det är fan inte hyggligt när man själv kan hinka hur många som helst utan blir onykter 😂

Tillbaka
Topp