Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tillbaka på banan…Förhoppningsvis bara strul med signal / tracker (eller mitt www) och inget värre…
Ser ut som tracker strulR Muller: strul eller missat segment?
Han är längre söderut nu men den mörka linjen är hans.
Det som kan påvirke valget er at den enkleste vegen rundt berget er forbudt:Det ska bli intressant att se vad folk hittar på efter cp2. Släpa cykel upp o ner en skidbacke. Ca 700hm. Eller cykla tillbaks och runt berget. Inte givet när man kikar lite snabbt.
Den som mest sannsynlig ville prøve seg på skibakken er Robin. Men han har snudd nå!Det ska bli intressant att se vad folk hittar på efter cp2. Släpa cykel upp o ner en skidbacke. Ca 700hm. Eller cykla tillbaks och runt berget. Inte givet när man kikar lite snabbt.
Yes, jämfört med andra som har spår hela parcouren är tidsåtgången ungefär samma (3h30m) från punkten vid hans "tält" till där hans spår blir aktivt igen. Verkar som laddning av trackern strulade till det (gick från 36% till 96% mellan punkterna)Ser ut som tracker strul
Ca 9 timmar.Nu har både #51 Max och #368 Jonas tagit sig genom parcours 2b och checkat Cp2. Max ca 9h och Jonas ca 13h efter Robin. Hur mkt försprång hade Robin när andra färjan landade i Polen tro?
Vem kunde ana...Aerobert har ett meddelande
Visa bilaga 843210
Vad det gäller placeringarna efter Robin (2-5) så var försprånget 8:15 till Max och Nicolas samt 10:15 till Jonas och Jos.Nu har både #51 Max och #368 Jonas tagit sig genom parcours 2b och checkat Cp2. Max ca 9h och Jonas ca 13h efter Robin. Hur mkt försprång hade Robin när andra färjan landade i Polen tro?
Ja #126 Nicolas Chatelet som tog Cp2 som fjärde cyklist verkar nu ligga närmast Robin. Han ser dock inte ut att ha tagit någon direkt nattvila vilket däremot #51 Max som låg närmast Robin tidigare tog extra lång.Gemperle verkar ha paus i nån liten by som heter Cerna i Kroatien. Jag tycker det ser ut som att försprånget inte är så stort längre. Ser ut att vara ca. 10 mil till gränsen där tvåan, #126, befinner sig.
Edit: Kl. 07:58 CEST. Nu är Gemperle igång igen. Rör sig med en fart av ca. 28 km/h.
Visa bilaga 843351
Visa bilaga 843352
Min tanke också. Jag var tvungen att titta igenom hans waypoints och hittade att han stannat till precis över en timme på en bensinstation. Kanske ett bekvämt luftskåp han hittat på vägen. Men han kom igång igen kl 06:08 (idag) svensk tid igen. Så kanske klarar han av att köra ett litet tag till tack vare det? Jag förstår inte hur, men uppenbarligen går det.Ja undrar hur länge Chatelet ska köra på utan någon direkt paus asså
Gick in och kollade stopped time i analytics flikenRobin har mindre än 6 mil kvar till parcours 3. Men det bär av uppåt i slutet (se bilden). Parcours 3 är en kort historia. Kan han vara klar med den ca kl 18 svensk tid? Nicolas som ligger ca 4,5 timmar efter når väl fram strax efter mörkrets intåg om han inte pausar innan dess.
Visa bilaga 843427
Så mycket data att gå igenom, så lite tid...Gick in och kollade stopped time i analytics fliken
Robin och Jonas har en jämnare fördelning av vila/cykling än de två övriga i toppen.Gick in och kollade stopped time i analytics fliken
Jag skulle nog vilja vända på det och säga att det är Max och Nicolas som sticker ut bland de som är med i diagrammet genom att helt eller nära nog helt hoppa över dygnsvilor. Men helt klart blir det intressant att se hur länge Nicolas kan hålla igång, och hur länge han sedan kommer stanna.Robin och Jonas har en jämnare fördelning av vila/cykling än de två övriga i toppen.
Ja precis, fattar inte hur dom pallar assåJag skulle nog vilja vända på det och säga att det är Max och Nicolas som sticker ut bland de som är med i diagrammet genom att helt eller nära nog helt hoppa över dygnsvilor. Men helt klart blir det intressant att se hur länge Nicolas kan hålla igång, och hur länge han sedan kommer stanna.
Ja, det är indirekt det som jag skriver. Men du har rätt att det är kanske det som ska belysas.Jag skulle nog vilja vända på det och säga att det är Max och Nicolas som sticker ut bland de som är med i diagrammet genom att helt eller nära nog helt hoppa över dygnsvilor. Men helt klart blir det intressant att se hur länge Nicolas kan hålla igång, och hur länge han sedan kommer stanna.