Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Missade ni Hästräkan mackan i Torsång?Väntar på mat i Stora Skedvi.
En gång tiden var Siljans Kondis kända för sin Budapest bakelse, men jag inte varit där på många år.
Trampar förbi där på tisdag igen, då räknar jag med att du står där och fotar.Mitt sällskap pallade ungefär en timme.
Du lär nog i så fall bli besviken.Trampar förbi där på tisdag igen, då räknar jag med att du står där och fotar.
Är det någon som vet var minimitiderna till de olika
kontrollerna kan hittas?
Stämpling efter 90 km kl 22:00 tillsammans med runt dussinet cyklister.Henrysson 35-snitt första 47 km![]()
Flera av dom fick vänta ca 20 min på att stämpla.Stämpling efter 90 km kl 22:00 tillsammans med runt dussinet cyklister.
Varför?Flera av dom fick vänta ca 20 min på att stämpla.
Gissning: Dom cyklade för fort.Varför?
@kontrapunkt det finns väl inga minimitider?
aldrig hört om dem, har du en länk dit? alltid lär man sig ngt nytt.Artikel 1.3 i aktuella LRM-regler: "The allocated times for LRM sanctioned events are based on an overall
average maximum speed of 30kph." Det finns viss möjlighet för arrangörer till melllantider så att det liknar senaste BRM-regler, men värt att tänka att det alltså är delvis andra regler för LRM.
Och 30 km/h är alltså än BRM:s maxhastighet för korta breveter. Men full förståelse för när det gått bra i medvind och tidiga mil på turen.
Hur gick det för han som kraschade?
Hmmm, vad gör A05 söder om Bergen.....
Visa bilaga 843563
Ser bra ut att den röda tråden upprätthålls på pilgrimsbrevetVisa bilaga 843588
En andlig upplevelse väntar här i Röros.
Likaså ett blå i som i info, står verkligen GoranS där och berättar anekdoter från trakten?Någon som kan förklara vad den gula triangeln betyder?
Hittar den även i Trondheim, men inte i teckenförklaringen.
På Street view ser det normalt ut.
Visa bilaga 843590
Visa bilaga 843591
Någon som kan förklara vad den gula triangeln betyder?
Hittar den även i Trondheim, men inte i teckenförklaringen.
På Street view ser det normalt ut.