Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Är det 26” hjul på den så är jag intresserad. Gav brorsan ett vinterhärke med fin aluminiumram men knäckt bakhjul med fotbroms.Cykel från Postkodlotteriet. Dammig och smutsig. Stått i garaget i flera år. Vet inget om den mer än att frun fick den en gång i tiden och ställde undan den...
Jag har tagit pedalerna och pakethållaren till en annan cykel så de följer inte med.
Den går att cykla på iaf men skulle väl behöva en översyn.
Komplett cykel verkar ändå vara värd ett par kronor på begagnatmarknaden, vågar man be om en platta go'dricka i byte mot den?
Finns i Västra Frölunda.
Visa bilaga 847658
Chansen är liten (rosa vågar jag tyvärr utesluta på stående fot) men jag skall slänga ett öga.Håller på att bygga en cykel till en 11-åring. Saknar en sadel (passande en 11-åring). Finns det nån i nån låda nånstans? Gärna rosa.
Jag kan skaka fram ett, men det behöver i så fall skickas.Någon som råkar sitta på reglage som funkar till Altus bakväxel (8sp), gärna i Stockholmsområdet?
Barnsadlarna är tyvärr slut. Är vuxenstorlek för stort?Håller på att bygga en cykel till en 11-åring. Saknar en sadel (passande en 11-åring). Finns det nån i nån låda nånstans? Gärna rosa.
Jag vet inte. Jag har egna vuxensadlar över. Får kanske slänga på en sån och sen får jag leta vidare (och/eller undersöka om det behövs). Tack iaf.Barnsadlarna är tyvärr slut. Är vuxenstorlek för stort?
Jag tror jag sett en fet Azonic-sadel nånstans i gömmorna. Är det bråttom (jag vet inte i vilken gömma jag sett den)?Nån som sitter på nån mäktig downhillsadel?
Ooh är det en love seat? Inte riktigt min smak om den är för stor, men har en garanterad köpare isåfall! Inge brottom!Jag tror jag sett en fet Azonic-sadel nånstans i gömmorna. Är det bråttom (jag vet inte i vilken gömma jag sett den)?
Det kan vara en love seat. Den är stor. För stor för att cykla på, känns det som. Bättre att landa på.Ooh är det en love seat? Inte riktigt min smak om den är för stor, men har en garanterad köpare isåfall! Inge brottom!
Det kan vara en love seat. Den är stor. För stor för att cykla på, känns det som. Bättre att landa på.
Inte omöjligt, men det dröjer ett tag innan jag kan kolla .Hej hej.
Är det någon som har en svart adapter/ett shim för att sätta 1 1/8” Aheadstam på 1”-gaffel, modell som nedan?
Visa bilaga 848254
Visa bilaga 848615Set med sram level tlm enl. bild.
Kapad slang till bakbromsen. Var nå problem med kolven I reglaget so jag löste genom att gå över till Shimano (=.
De åker i bingen om ingen är sugen.
Finns i Halmstad.Tjena!
Orkar du inte skicka så tar jag dom.
Finns i Halmstad.
Jag kan nog bidra med ett framhjul om det blir aktuellt. I racer-utförande.Är på jakt efter ett par enklare 28"hjul. För fälgbroms. Frihjul/kasett osv spelar mindre roll.
Jag håller till norr om Stockholm/city. Finns prylar/pengar/dricka att byta med!
Racerutförande låter utmärkt!Jag kan nog bidra med ett framhjul om det blir aktuellt. I racer-utförande.
Jag har det till försäljning på annat håll; skall jag plocka ner den annonsen så hinner du klura lite, och se om du får napp på ett hjulset eller bakhjul?Racerutförande låter utmärkt!
Stort tack @Atakua !EDIT: Skorna hittade ny ägare!
Sonen växte ur ut ett par Ride Concepts skor innan han hade hunnit slita ut dem. Jag tycker att det vore synd att slänga dem nu, de har mycket liv kvar att ge trots yttre kosmetiska fläckar. Det är styva skor för bikepark, enduro och sådant, med greppiga flexibla sulor och D30 material i innersulor.
Storlek EU 36 / 23,3 cm.
<s>Skorna kan överlämnas vid ett möte i norra Solna eller Kista, eller skickas med posten med ett 1kg paket (som kostar 84 kr). PM:a vid intresse.</s>
Visa bilaga 849069
Visa bilaga 849070
Visa bilaga 849071Visa bilaga 849072
Ja men gärna det! Behöver egentligen två hjulpar, så det här är ju helt klart en bra start!Jag har det till försäljning på annat håll; skall jag plocka ner den annonsen så hinner du klura lite, och se om du får napp på ett hjulset eller bakhjul?
PmEn bättre 26" gaffel med rakt rör och skivbromsfäste sökes. Det gör inget om den behöver renoveras.
Min Manitou six är rätt dålig och jag vill ha nåt bättre.
Jag bör kunna ordna transport till huvudstaden första helgen i september.Ja men gärna det! Behöver egentligen två hjulpar, så det här är ju helt klart en bra start!
Har strax ett par Tufo Swampero liggandes. Bilder mm kan fås vid intresse. Ska beställa nya däck i lite annan spec vilken dag som helst.Någon som har ett par 40mm däck liggande? Skulle vilja livetesta om det får plats. Nytt eller tokslitet, ersättning därefter :)
dessa tar jag gärna... betalar för frakten