Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ahh, det är ju bra att det går köpa därifrån. Ska tipsa brorsan om det. Vi har pratat lite om att testa det på hans on/off men viste inte vart det fanns att få tag på.Ja, fast jag beställde från Panduro.
Trek-fantomens utlåtande efter de första försöken ger vid handen att färgen hittar även sådana små lackskador som man inte ser med blotta ögat och att det således gärna vill bli mycket guld. Pastan är också väldigt dryg så det behövs mycket mindre än man kan tro. Kanske att man skulle stryka på den med bomullstops i stället för med fingret och en handske, för att ha bättre styr på stryket.
Men vi ska testa i små steg och tunna skivor. Jag anar hur som helst en guldfrossa under uppsegling.
Rosa + guld?
Glittersvart + guld?
Midnattsblått + guld?
Tusing-grått + guld?
Majestätsblått + guld?
Sextians gråsvarta gevärspipeblå + guld?
Vad kunne väl möjligen gå fel?
Ja det var nog han, har sett det också men inte helt hundra på vem som gjorde det..Tror jag såg Bikefarmer på YT som använde pensel med hyffsat resultat... låter det dock vara osagt om det var han eller annan youtuber.