Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dagen till ära.
Broni är nog mitt förstahandsval som kulturminister.![]()
En fantastiskt välgjord TV-serie i fyra en-timmes avsnitt av grammisbelönade Magnus Broni
![]()
Vår älskade låtskatt
”Stad i ljus”, ”Säg mig var du står”, ”Goliat”, ”Inget stoppar oss nu”, ”Händer mot himlen”, "Utan dina andetag” och många fler. Vår svenska pophistoria är full av låtar som tagit steget från topplistan till den svenska folksjälen. Låtar som vi sjunger i karaokebaren på fredagen, på...www.svtplay.se
Hoppas att SVT flyttar honom från hans dagliga jobb som intervjuare på Antikrundan till en mer renodlad musiktjänstBroni är nog mitt förstahandsval som kulturminister.
För min del får han gärna hänga lite i den där känslan även fortsättningsvis; det kan väl alla gånger rymmas inom ramen för en heltidstjänst för Magnus del? Jag får för mig han tycker det är rätt kul.Hoppas att SVT flyttar honom från hans dagliga jobb som intervjuare på Antikrundan till en mer renodlad musiktjänst
Det borde finnas en öppning för det nu när Per Sinding-Larsen har sagt upp sig
![]()
Per Sinding-Larsen har sagt upp sig – kängan mot SVT
Per Sinding-Larsen har sagt upp sig från SVT efter 27 år. Nu kastar musikjournalisten en känga mot kanalen. ”Fått allt svårare att känna igen det SVT som jag en gång rekryterades till”, skriver han på Facebook.www.aftonbladet.se