Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker den är bra, klassisk svensk serie.Jag känner att det vore lite av en kulturgärning gentemot mig själv att kolla igenom Hedebyborna, men jag vet inte om jag har tålamodet även om jag egentligen uppskattar gamla tv-serier.![]()
:'(Serien ZeroZeroZero är fantastisk och får en stark rekommendation från mig: https://www.imdb.com/title/tt8332438/
Streamas på amazon om jag minns rätt.
Bästa serien efter "Hem till Byn"En hel drös av välkända skådisar är med i Hedebyborna.
Väl värt att kolla bara för det.
Nytt avsnitt snarare.Ny säsong av Slow Horses idag?!? Top notch!
Ja, säsong 6 börjar, första avsnittet idag, N*tflix har "förstört" konceptet med serier genom att släppa hela säsongen på en gång för att blidka generationen med kort uppmärksamhetsspann. ;)Nytt avsnitt snarare.
En av de sämre serierna att se med en vecka mellan avsnitten, tycker den tappar avsevärt i momentum då. Så denna säsongen blir det att, likt jag gjorde med S1, vänta in tills alla avsnitt är tillgängliga.
Jag tycker snarare att Netflix gick i bräschen för ett perfekt sätt att se på teve, och att många av de andra streamingtjänsterna pajar hela grejen genom att släppa avsnitt veckovis.Ja, säsong 6 börjar, första avsnittet idag, N*tflix har "förstört" konceptet med serier genom att släppa hela säsongen på en gång för att blidka generationen med kort uppmärksamhetsspann. ;)
Veckovis är karaktärsbyggande! ;)Jag tycker snarare att Netflix gick i bräschen för ett perfekt sätt att se på teve, och att många av de andra streamingtjänsterna pajar hela grejen genom att släppa avsnitt veckovis.
Finns bara på tv4play?
Nytt avsnitt snarare.Idag kommer väl episod 1, säsong 6 av Slow Horses.
Inte missa!