Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Fan va sugen jag blev att köra igenom sträckorna igen! Nån som har lust att hänga med på en tur till helgen eller då? Eller ska alla träna i Flottsbro...
(Dock utan att ha familjeplanerat detta ännu)
// L
Några bilder till. pga resa, allmän breakdown i workflow +ANNAT kan det vara dubletter eller liknande som jag lade in tidigare men det får ni stå ut med.
Jag är lite besviken på bilderna, Beofred ser inte alls ut som han håller på att dö, får hjärtstopp, skita på sig, bli skrämd från vettet. Vad har hänt? :)
Instämmer i kören: superkul med film. Kan inte låta bli att skratta högt efter femte bleepet och ännu en som fortsätter i tangentens riktning i stället för att runda stenen.
Lite nörderi, visst är det ovanligt här på happy, men nån måste väl börja! ;)
Jag räknade att jag tappade 21 till 22 sekunder när jag åkte fel under SS2, vilket skulle ge 5e bästa tiden. Helt otroligt!
Så, tillbaka på gamla jaktmarker idag, med nya lätta (slanglösa) sommarsulor gick det undan värre!
Har använt lite fallna grenar/sly för att på så vis visa vart SS2 går.
Har även justerat STRAVA-segmenten för att matcha den faktiska dragningen under "raceday".