[Party] Ikväll är det Afterbike med Happyride

Aron

Inventarie
7D_1361.jpg

Happyride bjuder in till afterbike fredagen den 18 mars. Vi har mycket att fira; vår ny sajt, att det snart är vår, att det är cykelmässa denna helg och att cyklar är fantastiska tingestar. Så anmäl dig redan idag, vi räknar med att maxa lokalen.

Har du glömt att anmäla dig men vill gå ändå? Kom förbi, finns det hjärterum så finns det stjärterum.

Partyt sker på LeMond, Folkungagatan på Söder i Stockholm

Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=22924

Senast ändrad:
Det gjorde vi förra helgen, men sen kom hösten tillbaka tyvärr.

Jag sägs dyka upp, sannolikt utan stil.

Vad kul! Däremot kommer jag inte, men jag antar att ni lägger upp bilder från träffen?
Skulle man verkligen vågat lämna cykeln på södermalm en fredagskväll? Är det inte förutbestämt att den blir stulen?

Det står ett stadigt cykelställ utanför lokalen. Och är det någonstans där folk garanterat kommer att reagera på en misstänkt cykelstöld så är det nog här :) Med det sagt så lämnar i alla fall jag fincykeln hemma denna kväll.

Kul. Anmäld. Lär inte vara i 'cykla 6,5 mil till mässan, 0,5 till Le monde o 6 till hem-form' kommer mao knappast med stil.
F.ö. så har temperaturen här gått upp 2 grader under morgonen, nu är det bara -2...
Edit: Det hann bli ett par plus innan jag var färdig för vårens första tur.

Senast ändrad:
Aron sa:
Det står ett stadigt cykelställ utanför lokalen. Och är det någonstans där folk garanterat kommer att reagera på en misstänkt cykelstöld så är det nog här :) Med det sagt så lämnar i alla fall jag fincykeln hemma denna kväll.

Är du bland de 10-15 första så går cykeln att hänga fint på väggen i cykelhållare i bakre delen av lokalen. Bara att knalla in med din ögonsten...

Najjz med lite alkoholfika på fredagkvällen, och en flaska på köpet, man tackar!
Även kul att träffa massa kända och okända happyiter.
Samt skaka hand med legendaren GF.
:-)

Tillbaka
Topp