[Artikel] Vinn biljetter till Skandisloppet - Vinnarna är dragna!

Aron

Inventarie
skandisloppet-pearl-izumi-center.png

Tävla om startplatser till UNT Bike Weekends motionslopp den 13-15 maj.

Och vinnarna är:
poqa
Sambal Oelek
TBy
johaca
salsapeter
PiPPiW

Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=23009

Senast ändrad:
Banan kommer att innehålla två depåer och servicestationer, egen langning eller service som sker utanför dessa platser kan resultera i att deltagaren diskvalificerar sig i tävlingsklassen. Om något händer utefter banan får deltagaren själv reparera cykeln alternativt ta sig till någon av servicestationerna, om så inte går ber vi deltagaren att kontakta närmsta funktionär som ser till att deltagaren transporteras till start och mål området.

WTF?

Skandisloppet sa:
På lördagen arrangeras Scandinavian Race (tidigare Skandisloppet) som är världens äldsta cykeltävling, det är 108:e året i följd, och Sveriges enda Europatourtävling för herrar.?

Öh? Världens äldsta? Kan det verkligen stämma?

Lulle sa:
Banan kommer att innehålla två depåer och servicestationer, egen langning eller service som sker utanför dessa platser kan resultera i att deltagaren diskvalificerar sig i tävlingsklassen. Om något händer utefter banan får deltagaren själv reparera cykeln alternativt ta sig till någon av servicestationerna, om så inte går ber vi deltagaren att kontakta närmsta funktionär som ser till att deltagaren transporteras till start och mål området.

WTF?

Hej Lulle,

Skönt att du är igång igen. :)

Jag ska gå igenom texten med tävlingsledaren. Jag gissar att det blivit ett missförstånd när gammal text gjorts om.

Tack för att du håller oss på tårna och gör oss bättre.

Jag hoppas verkligen du kommer och kör Perl Izumi MTB i år, kontakta mig på morgan.blom@skandisloppet.se så kan vi säkert hitta en lösning för din startplats.

Morgan Blom
UNT Bike Weekend

littlekid sa:
Lulle sa:

WTF?

Hej Lulle,

Jag ska gå igenom texten med tävlingsledaren. Jag gissar att det blivit ett missförstånd när gammal text gjorts om.

Jag hoppas verkligen du kommer och kör Perl Izumi MTB i år, kontakta mig på morgan.blom@skandisloppet.se så kan vi säkert hitta en lösning för din startplats.

Morgan Blom
UNT Bike Weekend

Tjenare Morgan,

Jag gissar också på att det är en felskrivning, att man inte får ha langning i dessa zoner (som det brukar vara). Hoppas att du förstår att det är i all välmening.

// Lukas

gerrardsdobbar sa:
108 år bak i tiden ger mig 1908. Paris-Roubaix har ju körts sedan 1896, exempelvis. Liege-Bastogne-Liege 1892. Eller har jag missat någonting?
gerrardsdobbar sa:
JT sa:
Verkar vara äldsta lopp utan avbrott.

Ah. Det var annat det. Kul att ett svenskt lopp håller den titeln, i så fall.

:) Detta får mig genast att tänka på avsnittet ur Band of Brothers när de är i skogarna utanför Bastogne. Klokt beslut av tävlingsledningen att ställa in LBL dessa år.

Lulle sa:
littlekid sa:
Lulle sa:

WTF?

Hej Lulle,

Morgan Blom
UNT Bike Weekend

Tjenare Morgan,

Jag gissar också på att det är en felskrivning, att man inte får ha langning i dessa zoner (som det brukar vara). Hoppas att du förstår att det är i all välmening.

// Lukas

Inga problem, jag är bara tacksam om jag får feedback på information som kan vara felskriven eller är gud förbjude rena faktafel.

Tävlingsledaren går just nu igenom all text för säkerhets skull. Blir bra det här!

Kom och cykla nu Lulle, det är vi värda. :)

Mvh

Aron sa:
Och vinnarna är:
poqa
Sambal Oelek
TBy
johaca
salsapeter
PiPPiW

Tjohej! Där satt den. Sex veckor att komma i toppform alltså. Har inte kapacitet för 167 km just nu - men jag kan ståcykla i 5 km upptäckte jag häromdagen när jag fick vända hem med sadeln i ryggfickan. Det finns för övrigt en titanskruv att hitta i allén i början av Almungevägen från Väsby för den hugade - finders keepers! Bara 162 km kvar då...

Shit vad kul, nu kommer man inte undan! Men jag hoppas man kan köra mtb-loppet. Blir lite svettig av alla inlägg om 167 km...

Det blir MTB för mig - redan bokade aktiviteter på lördagen kunde inte styras om. Tack igen till Happy och Skandisloppet för vinsten!

Tack för detta! Var ju hur ballt som helst! Efter en kort stund hittade jag ett fantastiskt team från friskis i Täby och vi körde belgiskt/par ända in i mål. Riktigt kul trots tråkvädret. Tack teamet också!!

Bilagor

• 20160514_140649.jpg
    20160514_140649.jpg
    359.4 KB · Besök: 181
  • 20160514_154929.jpg
    20160514_154929.jpg
    199.1 KB · Besök: 170
Tillbaka
Topp