[Artikel] Ryggsäck för långa dagar - Osprey Escapist 18
Björn har låtit Ospreys ryggsäck Escapist 18 bekänna färg under en händelserik sommar.
Läs hela artikeln: http://happyride.se/?p=22637
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fjärdebrunn sa:Hur väl ventileras ryggen?
42Hz sa:18 och 25 liter?! Jag som tycker det är mycket när jag har närmare 3 liter med mig i Camelbak:en!
Luthman Photography sa:42Hz sa:18 och 25 liter?! Jag som tycker det är mycket när jag har närmare 3 liter med mig i Camelbak:en!
Äh, jag hojade med 48 liter kamerarygga i somras.
Det där remfladdret är Ospreys stora nackdel. Vi har också flera Ospreysäckar i hushållet och de är väldigt bra på alla punkter utom just alla dessa remmar som fladdrar och har sig. Störigt, halvfarligt och väldigt osnyggt.
Luthman Photography sa:Nackdelen är ju att vissa av remmarna måste jag ibland ha på fullängd och ibland inte. Som t.ex. kompressionsremmarna på min Manta. De använder jag för att fästa FF-krukan, då måste de vara så långa som möjligt ananrs är de rätt komprimerade. Men visst, jag skulle kunna kapa några av dem.
Han menar nog liter vatten!Luthman Photography sa:42Hz sa:18 och 25 liter?! Jag som tycker det är mycket när jag har närmare 3 liter med mig i Camelbak:en!
Äh, jag hojade med 48 liter kamerarygga i somras.
Det där remfladdret är Ospreys stora nackdel. Vi har också flera Ospreysäckar i hushållet och de är väldigt bra på alla punkter utom just alla dessa remmar som fladdrar och har sig. Störigt, halvfarligt och väldigt osnyggt.
Rico sa:Cykelpendlar också med 25-litersvarianten - väldigt nöjd! Remfladdret håller jag med om och blev lite nyfiken på gummibandslösningen som Kevin gjort?! Är inte heller tillräckligt krallig och måste ha ffa bröstremmen spänd till max men skulle behöva ha lite tightare ändå.
I övrigt en riktigt grym rygga!
Det är ingen avancerad lösning, hade gummiband av typen Rapstrap hemma och har använt det på en annan väska innan, man slipper riva sig på dem som man lätt kan göra med buntband.Rico sa:Cykelpendlar också med 25-litersvarianten - väldigt nöjd! Remfladdret håller jag med om och blev lite nyfiken på gummibandslösningen som Kevin gjort?! Är inte heller tillräckligt krallig och måste ha ffa bröstremmen spänd till max men skulle behöva ha lite tightare ändå.
I övrigt en riktigt grym rygga!