[Kalender] SBR#23 Death of the döds

Bilagor

• IMG_0427.JPG
    IMG_0427.JPG
    249.4 KB · Besök: 63
  • IMG_0409.JPG
    IMG_0409.JPG
    434.4 KB · Besök: 65
Finfint arrangemang med finväder och fläckar med doedz-is!

Det bästa var så klart att jag spöade jofa. Smolket i bägaren är väl att han körde ht och var nybruten i ansiktet.

Schysst med bilder Jeppe. Men var du aldrig med och rejsa?

AJ och PJ, utmärkt film - som alltid!

Luthman Photography sa:
Finfint arrangemang med finväder och fläckar med doedz-is!

Det bästa var så klart att jag spöade jofa. Smolket i bägaren är väl att han körde ht och var nybruten i ansiktet.

Jag har fortfarande inte valt om jag ska försöka förneka förlusta p.g.a. mina (främsta) handikapp eller om jag ska känna tacksamhet inför att jag har något att skylla på. Hade detta resultat utfallit när jag hade haft en riktig cykel hade jag förmodligen vid detta laget suttit och försökt injicera horse med en bic-penna för att dämpa skamkänslorna.

Oavsett så är jag återigen förbluffad och förargad över hur liten skillnad cykeln verkar göra på resultatet. Jag upplevde HTn som helst värdelös på allt som inte var SS1, men oavsett ligger jag typ där jag brukar i resultatlistan. Fan.

Kom 3 träningsvarv ... sen gick mitt baknav sönder :-(.... .. alt frös .. ska demontera och kolla nu ... men total anti-klimax .... men fick ju då möjligheten att kolla in er då ;-)

Läckert! Man ser ju att det var ganska halt iaf. Sista kraschen såg lite läskig ut, hoppas det gick bra!

Fan va fint med rulle! Grymt återigen och tack för det! Det där skulle solskens-företagen i SoCal begrunda när dom designar sina nästa produkter. Misär när det är som bäst!

Tillbaka
Topp