Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stream sa:Är pallhoppen SS3 från ESS'et? Skitkul sträcka!
Henrik83 sa:Stream sa:Är pallhoppen SS3 från ESS'et? Skitkul sträcka!
SS3, f.d. SS1, numera två gånger träpall.. Lätt en av Sveriges roligaste sträckor! Jämt skägg mellan den, Jaktskyttet i Falun & årets version på SS2 i Åre (Snorkeln, Västra, Östra, Solstigen, DH-banan). Sen finns ju iofs. Woodstock i Vallåsen, Apberget-Blodiga i Glennville & den lika jobbiga som roliga SS2 i Gesunda.. Morgonpasset i Falun! Den var grym! Falun borde komma tillbaka till ESS, det var bra skit där i Dalarna.. Långt kvar till tävlingspremiären 2017 är det också..
Vad jag kommer ihåg speglade inte filmen sträckan vi sim...cyklade på speciellt bra.
Henrik83 sa:Stream sa:Är pallhoppen SS3 från ESS'et? Skitkul sträcka!
SS3, f.d. SS1, numera två gånger träpall.. Lätt en av Sveriges roligaste sträckor! Jämt skägg mellan den, Jaktskyttet i Falun & årets version på SS2 i Åre (Snorkeln, Västra, Östra, Solstigen, DH-banan). Sen finns ju iofs. Woodstock i Vallåsen, Apberget-Blodiga i Glennville & den lika jobbiga som roliga SS2 i Gesunda.. Morgonpasset i Falun! Den var grym! Falun borde komma tillbaka till ESS, det var bra skit där i Dalarna.. Långt kvar till tävlingspremiären 2017 är det också..
Falun borde verkligen köra nästa år igen. Tävlingarna där tycker jag har varit de bästa av de jag kört. Mysigare stämning och mer laidback än på många andra sätllen, samt jävligt roliga stigar. Man vill ju bo där.
H. sa:Jag har gjort vad jag kunnat för att få med ytterligare en till damklassen, men nu har jag fått ge upp. Men det verkar som jag kan vara med. När stänger anmälan?
Johnnyrubber sa:Nu med uppdaterad startlista, 37 st anmälda nu
Johnnyrubber sa:H. sa:Jag har gjort vad jag kunnat för att få med ytterligare en till damklassen, men nu har jag fått ge upp. Men det verkar som jag kan vara med. När stänger anmälan?
Jag tror på 3 st i damklassen om du får med din dam.
Bra pepp! :)Karin_P sa:Johnnyrubber sa:H. sa:Jag har gjort vad jag kunnat för att få med ytterligare en till damklassen, men nu har jag fått ge upp. Men det verkar som jag kan vara med. När stänger anmälan?
Jag tror på 3 st i damklassen om du får med din dam.
Men alltså, var är alla damer? Ni som har flickvänner och bättre hälfter, vad gör de egentligen om helgerna om de inte är ute och cyklar i skogen? Jag är seriöst nyfiken på vad man pysslar med då. Det finns väl ändå gränser på hur mycket tid man kan lägga på att föda barn och fila naglarna. Hoppas att någon kommer och spöar mig i damklassen, det vore ju löjligt om jag vann igen trots vurpor och punka, och på en bucklig HT med skeva hjul.
Hannaaaa!? Trasig tumme är godkänd ursäkt för att inte rejsa, men det vore kul om du kom och hejade igen!
H. sa:Betalt! Jag har ingen kondis och har knappt suttit på en cykel sedan i somras. Men nu kör vi!
Luthman Photography sa:H. sa:Betalt! Jag har ingen kondis och har knappt suttit på en cykel sedan i somras. Men nu kör vi!
Äh du var ju ute på i lördags och i söndags. försök inte mörka nu!
Jag har räknat med det och tänkte dyka upp efter lunch typ. Istället för järvsö.Stream sa:Är Flobban öppen för tjyvträning i morgon lördag?
Stream sa:Är Flobban öppen för tjyvträning i morgon lördag?