[Kalender] SBR#23 Death of the döds

Skulle tränat Flobban idag men fastnade med en bärs i garaget istället. Det var gott.

Bilagor

• IMG_6672.JPG
    IMG_6672.JPG
    260.8 KB · Besök: 76
Gokväll! Känner tyvärr att jag måste stå över rejset imorrn, legat magsjuk i veckan o känner mig lite för långt ifrån "race ready"...? Kommer dock o hejar istället!!

Aaa, kan man få lite uppdateringar på det här? Känns ju som att de som delar en sån här misärdag blir bröder/systrar för livet! Om man ändå kunnat vara i Flobban ?...

40 st kom till start i detta SBR som skulle vara flowigt med fart o inte mkt döds, nu blev fallet inte så. Snön föll med plusgrader på morgonen som vid lunch hade blivit -4, svin halt är nog en underdrift.

Vinnare i herr

1, jejje
2, H
3, nibergs

Vinnare i dam

1, Sofie
2, Elin w
3 Karin P

Trots att pedalerna frös ihop redan på träningen & antalet vurpor måste räknas på två händer så var det här bästa rallyt på länge! Fantastiskt rolig dag blev det!

Tack för idag. Mycket fint arrangemang i vanlig god ordning. Jag är också glad att ni skippade detta tramset med att ha ett rally som inte var #döds.

Tack alla som kom och körde i kylan och halkan! Att det blev mer #döds än utlovat verkar inte ha påverkat varken prestation eller engagemang. Starkt jobbat! Mellan allt roddande lyckades jag knäppa några suddiga idolbilder.

SBR23-1.jpeg

SBR23-2.jpeg

SBR23-3.jpeg

SBR23-4.jpeg

SBR23-5.jpeg

SBR23-6.jpeg

SBR23-7.jpeg

SBR23-8.jpeg

SBR23-9.jpeg

SBR23-10.jpeg

SBR23-11.jpeg

SBR23-12.jpeg

SBR23-13.jpeg

SBR23-14.jpeg

SBR23-15.jpeg

SBR23-16.jpeg

SBR23-17.jpeg

SBR23-18.jpeg

SBR23-19.jpeg

SBR23-20.jpeg

SBR23-21.jpeg

SBR23-22.jpeg

SBR23-23.jpeg

Trist att inte köra själv. Men väldigt kul å stå i skogen å se alla kämpa å slita trots väder och snö! Såg riktigt skoj ut.
Bra kämpat alla!

Stalle, jag ska bort från listan också på plats 14, var bara o heja idag tyvärr. Grymt kört av er som smiskade, såg skoj ut!!

Tillbaka
Topp