[Artikel] Vinn kläder från RevolutionRace

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum

AJ

Ny medlem
image001.jpg

Tävla om presentkort hos Fritidsfabriken.se

Vinnarna är utsedda https://happyride.se/2017/09/26/vinnarna-av-klader-fran-revolutionrace-utsedda/

Senast ändrad:
Jag har två byxor från dom. Grymma till vandring men jag har aldrig testat till cykling. Det känns som att de skulle slitas ut i skrevet på nolltid. Någon som testat?

Jag är också otroligt nyfiken på brallorna, har letat en hel del efter lätta, smidiga långbrallor med plats för knäskydden för senhöstens stigcykling. Har tittat på bl a Norröna men förutom att de är dubbelt så dyra så känns de lite väl klumpiga. Får ge mig till tåls till efter tävlingen, 20% rabatt är ju inte fel (om jag inte vinner förstås, men sån't händer aldrig mig...).

Jag har cyklat en hel del i vintras med mina brallor från fritidsfabriken, grymt nöjd. Skall defenitivt skaffa fler varianter på byxor och andra plagg från dem. Har inte märkt något speciellt slitage någon stans trotts dagligt bruk, både i skogen på cykel och annanat.
Mvh Teddy

Vinnarna är utsedda.

1a pris presentkort på 2000 kr går till: Andreas spårmannen

2a pris presentkort på 1000 kr går till: Snakepit

Vinnarna meddelas via e-post.

Jag kör också Hyper pants (stl L) med lättare knäskydd typ Trailskins under utan trängselproblem, men jag har allmänt klena ben (referens nudiejeans: 32/33 midja, 34/36 ben). Tror även lite fetare skydd skulle funka. Gillar dom helt klart.

Fick ett par hyper pants av frugan i julklapp och dom har fått åka några turer nu. Riktigt nöjd, använts både med och uran knäskydd (raceface) och dom sitter riktigt bra, hoppas dom är skapligt vattenavstötande bara så är dom perfekta.

Tillbaka
Topp