[Kalender] SBR#27 – Årsta ”Quick & Dirty” Enduro

Grym film Milnik! Skickar med en bild på mina bromsklossar som dog under mystiska omständigheter under repetitionen av sträcka 5. Har aldrig varit med om att belägget lossnat från bakplattan någon gång... Oh well...

Bilagor

• IMG_4452.JPG
    IMG_4452.JPG
    168 KB · Besök: 169
Tack!
Ricki, dina bromsbelägg är det märkligaste jag har någonsin sett hända en cykel...hur sitter belägget på bakplattan? är det något slags lim som håller det ihop?

Kom på att belägget är cirka 3 år gammalt. Ser lite rost i brytpunkten där belägget satt... Borde byta oftare tror jag, framförallt cykla oftare. Vet ej hur belägget sitter fast men det brukar sitta hårt som bara den.

Senast ändrad:
Jag har bränt belägg med gasolbränaren så dom lossnat. Måste va grymma berg i Årsta...

Körde lite årstaviken igår, tror jag hittade ett av spåren ner från dirten. Bra flow. Är det någon stans det finns samlat en karta med sträckorna ni körde?

Sök på Årsta Enduro i strava så hittar du sträckorna. Eller så kan jag visa vid tillfälle.

Haha! Arrangemaknget kanske låg på den lite väl enkla nivån, men det gjorde verkligen inte efterrapporteringen!
F A N T A S T I S K T ! ! !

Tillbaka
Topp