Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jeppe Dav sa:Jag vill vara med finns det chans????
Dempa sa:Vi kör ju bara en sträcka åt gången, så det är lugnt med två funktionärer. Vet inte vad det är för ålder på barnen, men de behöver kunna leta sig runt lite i skogen för att hitta till nästa sträcka och så.
300 spänn för 2 pers är 40 spänn per person om alla 15 kommer, så det borde väl vi tävlande har råd med...
tomcaten sa:Hej! Utgår de flesta banorna ifrån lekplats/dirtbanans högsta topp(mindre klippa/berg)? Det har tidigare varit "start-griden" och fungerar rätt så bra som ger start åt minst tre st bra banor.
Jag vet en väldigt bra bana som jag vill pusha för, ja tycker den har bäst genomsnittlig lutning utan att man aldrig riskerar att stå stilla.
Det enda uppför-parti tar man i så hög fart att man inte behöver trampa särskilt mycket och den går hela vägen ned mot viken.
Jag förstår att banorna redan är bestämda och kanske är den här banan med redan i upplägget men finns det tid över så visar jag den gärna.
PeeGee sa:Efter säsongens 3:e OTB och en ganska sömnlös natt måste jag tyvärr avstå min plats. Skratta eller hosta gör jävligt ont just nu.
milnik sa:Här är min edit från i söndags, poppa lite popcorn såhär lagom till första morgonmötet på jobbet, göm telefonen under bordet och kolla medans chefen maler på om siffror och sånt...
I san MTB-youtuber anda, share, like och subscribe!