[Artikel] Vinn cykelresa till Schweiz

• Trådstartare Trådstartare AJ
  • Start datum Start datum

AJ

Ny medlem
Skarmavbild-2018-03-10-kl.-18.28.55-1800x1203.jpg

Nu rullar tävlingen om en cykelresa till Schweiz igång. Vinsten är en sex dagars cykelresa för två personer till Valais med flyg, transfer, hotell och liftkort.

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=31226

Senast redigerad av en moderator:
Är det bar jag som fått en massa spam sedan jag var med i denna tävling?

Har varit förskonad ifrån det tidigare, sen dagen efter jag var med här så kommer det massor från mailadressen jag skrev i.... :/

Har också fått en massa spam med "hälsotips" som de kallar det. Potenspiller och medicinskt braj och sen var det nåt om att tillfredsställa min partner också från samma ursprung. Nu är jag jättehög, har stånd och ligger med min fru hela tiden. Har nog inte tid att åka till Schweiz och cykla.

Japp, tänkte väll det. Då tackar jag Happy och gör en notering att aldrig vara med i liknande tävling här då mailadressen säljs direkt... :/

revben sa:
Har också fått en massa spam med "hälsotips" som de kallar det. Potenspiller och medicinskt braj och sen var det nåt om att tillfredsställa min partner också från samma ursprung. Nu är jag jättehög, har stånd och ligger med min fru hela tiden. Har nog inte tid att åka till Schweiz och cykla.

Haha. Blev genast sugen på att delta :)

/Johan

Jag har bett Johan kolla, men det är Schweiz turistbyrå som ligger bakom och borde rimligen inte ens få några epostadresser förrän tävlingen är avslutad så det låter konstigt.

Det Jomper skriver stämmet bra, vår kund får aldrig del av några mejladresser förrän efter avslutad tävling.

Vi skulle aldrig tillåta att någon kund spammar eller säljer några mejladresser vidare. Det är endast de tävlande som tackat ja till ett nyhetsbrev från Schweiziska turistbyrån som får det framöver, efter avslutad tävling. Detta utskick kan man enkelt och när som helst avsluta om man så önskar.

Happyrides eget nyhetsbrev har vi hittills aldrig skickat ut, men den som väntar på nåt gott...

Jag har inte fått ett enda mail till den helt nya mailadress jag testade med för några dagar sedan.

Nu har jag precis dragit en vinnare och skickat ett mejl till personen i fråga, förhoppningsvis får jag en bekräftelse inom kort så att jag slipper dra en ny vinnare! Jag har även bett vinnaren att lägga upp lite bilder här från resan, så kan även ni som tvivlade på tävlingens äkthet få njuta lite på distans istället :)

Glad Påsk på er alla som deltog, och även ni andra!

Jag pratade precis med en överlycklig vinnare i telefon, så tyvärr är andra chansen över för denna gången. Nya tävlingar kommer dock dyka upp framöver, så bättre lycka nästa gång!

Tillbaka
Topp