[Medlemstävling] Hyr din drömcykel på Gotland!

frankfurt

Moderator
bikeoholic_bikerent.jpg

Cykla på Gotland blev just ännu bättre – det vill säga om du likt många andra drömmer om att spendera åtminstone delar av semestern på en exklusiv och lagom hård cykelsadel.

Precis som på semesterorter i södra Europa, växer nu även cykeluthyrn

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=31960

Senast redigerad av en moderator:
Det verkar som om det blivit fel någonstans, länken går till en annons med lotteri och inte till en artikel...

(Jag har full förståelse för att cashew måste in och att annonsörer vill synas i ”redaktionell kontext”, men någon form av lägstanivå på en ”artikel” kan man ändå tillåta sig att ha)

+1

TBone sa:
Det verkar som om det blivit fel någonstans, länken går till en annons med lotteri och inte till en artikel...

(Jag har full förståelse för att cashew måste in och att annonsörer vill synas i ”redaktionell kontext”, men någon form av lägstanivå på en ”artikel” kan man ändå tillåta sig att ha)

bjorre sa:
+1

TBone sa:

Det är era webbläsare som är fel har inga problem med länken och den visas som den skall.
https://happyride.se/2018/06/28/hyr-din-dromcykel-pa-gotland/

Senast ändrad:
Tyvärr mawa, det blev Jimmy Stenhammar som vann. Säg till om du behöver tips på bra Gotlandscykling, jag har bäst koll på norra delen av ön.

Det är lugnt. Men då vet jag att det är dags att boka hoj i alla fall :).

Är det främst skogs- eller lvg-cykling du har koll på? Hade spanat in mig på att hyra en Teammachine och nöta lite asfalt 1 eller 2 halvdagar.

Grattis till Jimmy!

Tillbaka
Topp