[Artikel] Flowiga och sockersmakande stigar kring Jönköping

Wingqvist

Aktiv medlem
poff.jpg

Hur är stigcyklingen kring Jönköping? Häng med på en skönt flowig & sockersmakande roadtrip kring Vätterns södra delar. Glöm tekniskt rot- och stenkalas a la Hellas eller Delsjön. I Jönköping är det flytet som regerar.

Läs hela artikeln: https://happyride.se/?p=35081

Hej!

Super trevlig läsning. Men ni glömde Tenhult. 10 km härlig mtb, stök, bök och stig. Tenhult SOK ligger 10 min från Huskvarna mao grannar

Mvh Nicklas

nicjor sa:
Hej!

Super trevlig läsning. Men ni glömde Tenhult. 10 km härlig mtb, stök, bök och stig. Tenhult SOK ligger 10 min från Huskvarna mao grannar

Mvh Nicklas

Den låter go! Har du lite bilder och en gpx-fil från rundan så får du mer än gärna lägga in den! Här är länk där du kan ladda upp turtips: https://happyride.se/turtips/upload.php

Vill ni testa ytterligare cykelområden är ni välkomna till östra Småland och Öland. Här samlar vi för fullt intressanta cykelområden under det gemensamma namnet BikingSouthEast. Guidning ordnas!
// Oskar

BikingSouthEast sa:
Vill ni testa ytterligare cykelområden är ni välkomna till östra Småland och Öland. Här samlar vi för fullt intressanta cykelområden under det gemensamma namnet BikingSouthEast. Guidning ordnas!
// Oskar

Låter grymt! Lägg gärna upp rundor i Turtips redan nu om du vill!

Wingqvist, samtliga leder inom Biking South Easts cykelområden ligger redan uppe i era Turtips :-)
Så det är bara att sticka ut och cykla!
// Oskar

Körde en tur i Jönköpingstrakten nu i juli. Blev besök i Omberg, Gränna, Huskvarna samt Vistavallen. Bäst gillade jag flowet i Vistavallen med Gränna som snar tvåa. Huskvarna och då i synnerhet tävlingsbanan var alltför tuff för mig, iaf när det gick uppför.

Tillbaka
Topp