[Artikel] VIDEO: Vad vill du se från Eurobike?

Paco sa:
Luthman Photography sa:
Rattnalle sa:
H. sa:
Jag bara jävlas. Men det är kanske bara jag som stör mig på detta.cdet är ju lätt att kolla. Jämför antalet visningar på videon på lastcyklarna jämfört med antalet lösningar av artikeln.
Jag duckar också ofta videos. Mycket för att en ansenlig del av mitt cykelsurfande utgörs av mikropauser på jobbet. Då är en minuts läsning bra. Ljud dåligt.

Jag tror inte jag räknas som gubbe än. Fyller ju inte 30 förrän nästa år.

Jag rekommenderar hörlurar. Oavsett om du vill titta på happyvideos eller bara överleva i ett öppet landskap.

Undra om Uffe använde lurar i sitt öppna landskap?

Han kör numera elcykel.

Bilagor

• 12 Ceramic Speed thumb.jpg
    12 Ceramic Speed thumb.jpg
    258.1 KB · Besök: 117
Senast ändrad:
Deras stora nackdel är väl samma som för alla växellådor, att hojen måste vara byggd specifikt för det systemet. Det är ju ett större steg att köpa en hoj där du är låst vid ett system (visst det är man ju med en vanlig utanpåliggande drivlina som de ser ut i dag också, men det finns flera alternativa tillverkare där). Om de lyckas lösa det hela så att det kan bli kompatibelt med en ickespecifik ram är det ju betydligt enklare för dem att få ut det på marknaden. Oas verkar de ha en rätt lång väg kvar innan de har något som kan liknas vid en fungerande prototyp, för mtb.

Tillbaka
Topp