[Annons] RevolutionRace lanserar cykelkollektion – vinn 5 000 kr i presentkort

Redaktionen

Medlem
RR-Happyride-nyhetsbrev-1000x750-1.jpg

Vårsolen börjar äntligen titta fram och det är dags att se över utrustningen inför säsongen. Oavsett om du älskar att köra utmanande mountainbiketurer i skogen eller föredrar långa landsvägspass har RevolutionRace nu släppt två kollektioner som verkligen håller för cykeläventyret utan att göra hål i plånboken.

Läs hela artikeln:

Var ju ett väldigt dåligt utbud på lvg-sidan. Inga cykelbyxor med hänglsen, inga jackor, västar, eller andra förstärkningsplagg.
Håller med, att inte ha hängslen känns väldigt konstigt!

Sen fnissade jag lite åt att man skriver aerodynamisk passform och har väldigt slappt sittande kläder på alla bilder. Fladdrar nog fint i vinden!

Såg kollektionen för någon vecka sen , reagerade oxo på att det inte fanns byxor utan hängsle.. känns som man gjort en taskig research ? Det är ju ett vitalt plagg ..
Färger och så ser bra ut tycker jag att det saknas detaljer är väll något som går att utveckla om man känner det behovet men Igen inga BIB byxor ??

Färger och så ser bra ut tycker jag
Nja
Cykeltröjorna verkar ju endast finnas i två(2) färger/kön
image.jpg
image.jpg

resp
image.jpg
14475_2001-image.jpg

Och som ses är det i praktiken endast en(1) färg/kön man skulle kunna överväga att köpa,
men det är tyvärr en ganska intetsägande på gränsen till tråkig färg.
Hoppas att det skiljer mellan skärmpresentation och verklighet.

men Igen inga BIB byxor ??
+1

Trevligt med någon som försöker pressa priserna nedåt.
Med vettiga hängselbyxor (ja, det är krav också i skogen) och gärna lite gladare tröjfärger så att man syns på vägen så provar jag nog.

/A

Håller med, att inte ha hängslen känns väldigt konstigt!

Sen fnissade jag lite åt att man skriver aerodynamisk passform och har väldigt slappt sittande kläder på alla bilder. Fladdrar nog fint i vinden!
Spontant kan modellerna kanske ha en storlek mindre , fladdrigt i armen i synnerhet på båda .. men om man är tjockis som jag gillar man att det inte är super super thight eller ? Jo jag gör det ..

Jag vet i alla fall en som inte kommer köpa några av dessa plagg. Det går säkert att tillverka tråkigare plagg men man måste anstränga sig.

Försöker RR byta målgrupp…? 😏 mariestads och jakthund-vibbarna är ju också skön.
Taskig passform på kläderna bådar dåligt.

Intressant. Gillar generellt revolution race. Har flera friluftsbyxor och shorts från dem. Väldigt bra passform på mig, gillar också att man bland recensioner kan sortera fram efter längd/vikt så man kan läsa vad folk med liknande kroppsbyggnad har köpt. Cyklat mycket i deras shorts (över bibs). Kunde kanske önskat lite längre hållbarhet på byxorna.

Men att lansera cykelkollektion utan bibs, det känns konstigt.

Kan redaktionen få lägga upp något utan att vi kommenterar negativt och förstör hela inlägget? Gillar man inte plaggen så kan man väl skippa att kommentera. Jag gissar på att det är såna här artiklar som håller Happy vid liv. Som med bikeleasing-tråden som blev tiotal sidor om hur dåligt det är osv. Det gör ju kanske företag lite mindre sugna på att annonsera här tänker jag.

Kan redaktionen få lägga upp något utan att vi kommenterar negativt och förstör hela inlägget? Gillar man inte plaggen så kan man väl skippa att kommentera. Jag gissar på att det är såna här artiklar som håller Happy vid liv. Som med bikeleasing-tråden som blev tiotal sidor om hur dåligt det är osv. Det gör ju kanske företag lite mindre sugna på att annonsera här tänker jag.
Håller med dig i sak men till just denna artikel får jag ändå säga att gnället var både sakligt och rimligt. Hängslen, passform och färgutbud är ju ändå väldigt viktiga och grundläggande saker och något jag absolut skulle läsa och ta åt mig av om jag var produktdesigner för RR och läste denna tråd.

Annonserna kan man ju låta vara...men varför lägga ut dem i forumet då?
"Artiklarna" däremot...... man undrar ju

Det är ju bra om de läser det här. Har man tur fattar de galoppen och fortsätter med nåt de begriper sig på. Det råder ingen brist på marknaden på bra kläder eller ganska billiga nästan lika bra.

Tillbaka
Topp