[Artikel] Åre Bike Festival 2011 - för alla cykelintresserade

Westman

Aktiv medlem
arebikefestival-5-448x298.jpg

HappyMTB har varit på Åre Bike Festival och upptäckt en festival som är långt bredare än bara utförscykling nerför Åreskutan. XC, landsväg, fjällguidning och snuskigt mycket nerförsåka. Häng med för en festivalrapport!

Läs mer: http://happymtb.org/2011/07/19/are-bike-festival-2011-for-alla-cykelintresserade/

Senast ändrad:
Det hade varit skoj att kunna se alla bidrag till fototävlingen.. Någon som vet ifall dessa finns någonstans?

greblleM skrev:
-------------------------------------------------------
> Det hade varit skoj att kunna se alla bidrag till
> fototävlingen.. Någon som vet ifall dessa finns
> någonstans?

De kommer exklusivt (i Sverige) här på happymtb ganska snart. Så snart får du din önskan uppfylld. =)

En fråga om länkning bara:
När ni länkar till en artikel från forumet, skulle ni inte kunna länka till artikeln istället för till förstasidan?

Förvisso dagens ilandsproblem men ändå.

Bra artikel annars!

/Thomas

Kul läsning!

Jag hade helt missat upplägget på festivalen, man blev ju änna sugen på att ta med stighojen upp också :)

Vilka fina bilder och rolig text. Men jag saknar lite när det hela gick av stapeln.

Själv åker jag till Åre om två veckor, men det blir räcer som gäller denna gång. Pga platsbrist i bilen. Vi har anmält oss till Tour of Jamtland, dock den korta flicksträckan på 6 mil.

raggarn skrev:
-------------------------------------------------------
> Hur blev det med den där edittävlingen? Har inte
> sett något om det här!

Tjena! Vinnaren är nu utannonserad, det blev lite fördröjning att få tag i alla i juryn under semestertider.

Vinnare blev Philip Lundman och hans video "Åre bike festival - ett åk i shimano"

Läs mer om det här: http://happymtb.org/forum/read.php/1/1681085

Nu är jag riktigt jevla stoked! Kör upp till Åre på fredag :D Mer bildspel och filmer tack!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp