GoranS
Aktiv medlem
Vuelta España 2017 - the tråd
Dags att börja ladda upp nu: http://www.cyclingnews.com/news/report-2017-vuelta-a-espana-to-start-in-nimes
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Borde bli Amador.ooms sa:kan ju bli intressant att se vem movistar kör som kapten.
Zakarin har tränat hemma på cypern i akt och menig att lägga på sig lite hull för att klara längre vältor bättre.toshiba sa:Vilka törs man hoppas på?
Men nu blir jag besviken. Cyclingnews har plockat bort sidan jag länkade till. Dock blev det ju i alla fall start i Nimes, så informationen som sådan var ju korrekt.GoranS sa:Dags att börja ladda upp nu: http://www.cyclingnews.com/news/report-2017-vuelta-a-espana-to-start-in-nimes
gabbeon sa:Froome siktar på dubbelt enligt trovärdig källa.
Pfaff sa:Lampaert
Konkret sa:Pfaff sa:Lampaert
Riktigt bra kört och extra härligt att slippa se en bollkeps på podiet.
Kanske beror på att TdF går när de flesta har semester, medan vueltan drar igång när folk är tillbaka och springer i ekorrhjulet igen. Jag skulle gärna kolla och följa med mer, men jag har ett jobb att sköta också...Pfaff sa:Märkligt vad det var tyst här om Vueltan i år.
Fan så mycket roligare att titta på än TdF.
Nå, Froome fortfarande i rött.
ooms sa:Kanske beror på att TdF går när de flesta har semester, medan vueltan drar igång när folk är tillbaka och springer i ekorrhjulet igen. Jag skulle gärna kolla och följa med mer, men jag har ett jobb att sköta också...Pfaff sa:Märkligt vad det var tyst här om Vueltan i år.
Fan så mycket roligare att titta på än TdF.
Nå, Froome fortfarande i rött.
+1NLC sa:Jo, men alla har ju inte arbetstider som Weiron.
Fjärdebrunn sa:Vad kan förväntas av dagen?
Pfaff sa:Fast Froome SA att det var tufft och den hårdaste etap såhär långt.
Men vad är väl 200 km, ett par tusen höjdmeter i 35* värme med sisådär 39 i snitt? :-D
Konkret sa:Är det någon som sett en bollkeps på podiet?
Många verkar köra cykelkeps, har Vueltan ett förbud mot bollkeps?