Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HenkeN sa:Nån som kört tävlingen? Vad tycker ni om den?
jofahjalm sa:HenkeN sa:Nån som kört tävlingen? Vad tycker ni om den?
Det är nog den sämsta idrottsliga tävlingen jag har deltagit i, alla sporter inräknade. Senast jag körde spärrade dom inte av eller markerade elljusspåren i Hellas så det var spektakulära möten med oförstående lattemammor och hetsade lönnfeta gubbar i spandex. För utom detta så är det väldigt mycket löpspår (där barnvagnsputtade lattemammor är största hindret) och ganska lite stig. Vad jag förstår är inte HBB-klättringen med längre, förmodligen för att göra det lättare för de nu ännu mer åldrade gubbarna i spandex.
MatteXC sa:Rötter och lite sten är väl inte direkt vad jag anser vara teknisk åkning, så jag gör ett ryck :)
MatteXC sa:Ska köra nästa vecka men är sjukt dålig form p.g.a insert bortförklaring here...
Har läst att banan är teknisk, vad menar ni med det? Feta drops ned i stengrytor? Smala skrevor i spruckna och hala hällar?
Om man jämför med Lida loop är det mer eller mindre "tekniskt"?
Att köra ett random långlopp i lite kackig form stör mig inte, men på vissa låter det som att det blir 40km trenduro och då är det bara att kasta in handduken för min del då det blir farligt efter 30 min och megabonken infaller...
hm sa:jofa du har ju xc hoj numera, bara att anmäla sig igen.
Banan har långa partier med grusväg och sen lika långa partier med stig men
skogen är som den är i Hellas, stigarna har lite sten och några rötter att köra över men inga feta drops.
kanske finns nån trottoarkant som skulle platsa i hucktråden iofs?
här är varvet på strava https://www.strava.com/activities/698641165
jofa kan väl peka ut ifall några hucks passeras där försiktighet bör iakttas.
jofahjalm sa:hm sa:jofa du har ju xc hoj numera, bara att anmäla sig igen.
Banan har långa partier med grusväg och sen lika långa partier med stig men
skogen är som den är i Hellas, stigarna har lite sten och några rötter att köra över men inga feta drops.
kanske finns nån trottoarkant som skulle platsa i hucktråden iofs?
här är varvet på strava https://www.strava.com/activities/698641165
jofa kan väl peka ut ifall några hucks passeras där försiktighet bör iakttas.
Tack för inbjudan, men någonstans drar även jag gränsen för vad jag kan ställa upp på.
Ingen större hjälp heller för att orientera #dödset från kartan. Kan möjligvis den tveksamma dubbeln på blåa vara med i banan? Där finns flera sekunder att vinna genom att riskera liv och lem!
gerrardsdobbar sa:Det sket sig ändå. Damen i mitt liv har planerat en massa saker.