Johnnyrubber
Ny medlem
[Kalender] SBR#23 Death of the döds
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jimpakongo sa:Swishat å klart gubbjävel!
Klart det inte är det när du åker odiffat på trucken, svetsa diffen så att det driver på lite och så kan du börna med 2 hjul istället för 1;)Stream sa:Inget rally jag kört har varit döds.
De som önskar lift får använda lift, om man tycker det är för dyrt så får man trampa uppMarham sa:Är det lift upp som gäller eller är det mkt klättring?
Roger_Edvinsson sa:SBR premiär... anmäld och klar. ?
Vad har jag gett mig in på. ?
Stream sa:Vad rekommenderas för utrustning under premiumeventet? Hardtail, böglycra och frigolithjälm?
Stream sa:Vad rekommenderas för utrustning under premiumeventet? Hardtail, böglycra och frigolithjälm?
jofahjalm sa:Stream sa:Vad rekommenderas för utrustning under premiumeventet? Hardtail, böglycra och frigolithjälm?
Ankelstrumpor? Bibs?
Dseth sa:Tjo! Hur (på ett ungefär) ser en sån här tävling ut?! Har aldrig kört nån i mitt liv... är det asmycket tramp å långa streckor? Eller är de lift upp å några olika streckor ner? Vad kan man vänta sig? Stäcklängd på ett ungefär... 1km eller 2mil?
Kung Stalle sa:Skriv upp mig i listan åxå. För jag sköter tidtagningen serni så antingen programmerar jag in mig i systemet eller så skriver ni in namnet.
;-)
Magnus Harling sa:Jag kliver av båten 10:15, så det blir lite tight att hinna lämna barn och partner, hämta cykel och ta mig till Flottsbro innan 10:00.
Inte ens om Einstein hade satt i sig en ett helrör Absolut Currant och hoppat i en sketsnabb raket så hade han fått ihop den ekvationen.
Någon annan får ta på sig uppgiften att bjuda på prydliga praktvurpor den här gången. Hoppas att ni få skoj!
Du är med i matchenJejje sa:Har inte mina stålar trillat in än??