Dura ace 9100 vs Sram red 22 viket väljer man?

Lite svårt att avgöra från skärmdumpen men det är väl dessutom så att varje deltest väger lika mot slutbetyget (åtminstone tycker jag mig ana att vikten står för 1/5) vilket kanske är lite ... so so.

Stumpy sa:
Sixten Fors sa:
emmer sa:
Det är lite med Bilmagas^H^H^H^H^H^H^H^HTours tester som med Sixtens tabeller. Det är viktigare att ordna och summera än att fundera på om det är relevant.
Du är för ointelligent för att vara värdig att nämna mitt namn. Skulle uppskatta om du bara slutade med det, samt slutade med att citera mig. För alltid.
Det där var ju roligt.
Visst var det :-)
Och säger ju lite om hur körd han är :-)

Personangrepp är inte OK. Kan ni inte argumentera med sakargument, avstå.

(Att kalla någon för "körd" eller "dum i huvudet" är typiska personangrepp)

/moderatorshatt

Emmer m.fl. borde ju ha blivit avstängda för länge sedan. Snacka om att sabba stämningen helt på ett forum -> GrumpyRide.se Där surkartar och internetcyklister samlas för att gnälla.

Här är det helt OK att använda personangrepp och totalt sabba andras trådar.

Lämna snälla!

prülnörd sa:
Emmer m.fl. borde ju ha blivit avstängda för länge sedan. Snacka om att sabba stämningen helt på ett forum -> GrumpyRide.se Där surkartar och internetcyklister samlas för att gnälla.

Här är det helt OK att använda personangrepp och totalt sabba andras trådar.

Lämna snälla!
Fast nu har en moderator precis sagt att det inte är okej så vi får väl hoppas att de lugnar ner sej och blir sakliga och slutar med oförskämdheter.
Vad gäller ämnet så har jag aldrig prövat något annat än red 20 och hydrauliska red22 så tyvär kan jag inte säga mer än att jag är nöjd med Sram men ovetande om det finns något bättre.

Tillbaka
Topp