[Kalender] SBR XXX - Hjulkul i Åkersberga

Mtamme

Aktiv medlem

Bilagor

• IMG_1992.JPG
    IMG_1992.JPG
    705.9 KB · Besök: 129
Senast ändrad:
tomcaten sa:
Kung Stalle sa:
Jag är med!
Och jag har ju varit med och begapat sträckorna och de ser jefligt lovande ut kan jag säga!

Stalle

Rockgardens?

Mja... en å annan stenkista finns det ju men inte nån regelrätt stenträdgård i skrivande stund. Men vi skall se vad vi kan göra. Du skall se att det kommer bli en fördelaktig lösning för oss båda.

Stalle

Trevligt, låter grymt bra, alla förutsättningar för luriga förhållande borde finnas där!
Hala rötterr, check
Luriga och blöta stenhällar, check.
Is och snö, inte omöjligt, check.
Kallt och blött, check.
Lerigt, check.

Jag är med! Swichat och klart!

Vad roligt att så många är på. Hoppas slasket ligger kvar nu så det blir extra hjulkänsla över rot och sten :)

Kul Tamme!
Ska se om jag kan få till det hemma den 9:e.
Om det är runt Kolgärdet så är det inte det vi kollade på, @Stalle och @Phreddan.
Men det finns några fina utförslöpor där, både vid Tråsättrahöjden och norr om Valsjön.
Tror att Mikael vet vad han sysslar med, även om jag hade valt Solbergahöjden istället för Kolgärdet :-)
Men då har vi ju det kvar till en annan SBR framöver...

Jag har varit med Micke och spanat på alla sträckor.
Solbergahöjden... det är blaha blaha jämfört med det vi skall köra nu.

Stalle

Det stämmer det är inte borta vid Akers Friskola utan andra ändan av byn :) Finns några fina utmaningar här i krokarna. Jag har hittat några nya saker som jag inte tror så många känner till också. Klart du ska vara med den 9:e vettja! Komsi, komsi

ha ha ha, jo det finns en jävligt fin skreva som i ofs är helt ocykelbar, men jävligt grym, där uppe :-)
Plus lite annat fint

Betalt och klart! Två veckors hårdträning nudå ? Eller ja, efter förkylningen då som äntligen verkar bryta ut efter SBR29 ?
Bra trött på en smygande, krypande, lurpassande lömsk förkylning som resten av familjen hade för några veckor sedan!

Anmäld och betalt. Måste ju ta revansch efter min DNF pga klantande, av mig, med tidstickan på SBR29.

Så här mitt i månadens 2’a mancold ? så kan jag inte göra annat än att sign’a upp för lite race i norrort ??
Försöker som vanligt paxa pallplats (i botten...)
Swish’at & swoosh’at ?

Blir tyvärr olovlig frånvaro från min sida, behöver Mamma & Pappa skriva en lapp? Kanske dyker upp & äter lite korv & skrattar åt alla som pulsar runt i för lite kläder & för mycket snö..

Tillbaka
Topp