[Kalender] SBR XXX - Hjulkul i Åkersberga

Trevligt, låter grymt bra, alla förutsättningar för luriga förhållande borde finnas där!
Hala rötterr, check
Luriga och blöta stenhällar, check.
Is och snö, inte omöjligt, check.
Kallt och blött, check.
Lerigt, check.

Jag är med! Swichat och klart!

easyflex

Ny medlem
Kul Tamme!
Ska se om jag kan få till det hemma den 9:e.
Om det är runt Kolgärdet så är det inte det vi kollade på, @Stalle och @Phreddan.
Men det finns några fina utförslöpor där, både vid Tråsättrahöjden och norr om Valsjön.
Tror att Mikael vet vad han sysslar med, även om jag hade valt Solbergahöjden istället för Kolgärdet :)
Men då har vi ju det kvar till en annan SBR framöver...

Mtamme

Medlem
Det stämmer det är inte borta vid Akers Friskola utan andra ändan av byn :) Finns några fina utmaningar här i krokarna. Jag har hittat några nya saker som jag inte tror så många känner till också. Klart du ska vara med den 9:e vettja! Komsi, komsi

dnleriksson

Aktiv medlem
Betalt och klart! Två veckors hårdträning nudå ? Eller ja, efter förkylningen då som äntligen verkar bryta ut efter SBR29 ?
Bra trött på en smygande, krypande, lurpassande lömsk förkylning som resten av familjen hade för några veckor sedan!

larsaw

Aktiv medlem
Så här mitt i månadens 2’a mancold ? så kan jag inte göra annat än att sign’a upp för lite race i norrort ??
Försöker som vanligt paxa pallplats (i botten...)
Swish’at & swoosh’at ?

Henrik83

Aktiv medlem
Blir tyvärr olovlig frånvaro från min sida, behöver Mamma & Pappa skriva en lapp? Kanske dyker upp & äter lite korv & skrattar åt alla som pulsar runt i för lite kläder & för mycket snö..

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer