Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
larsaw sa:TACK för lovorden :D
Jo den blir färgstark (precis som HubbaBubba-bombaren) och jo lite Biachi-varning skulle det kunna bli, det var därför jag lät dottern vara med o stänka ner den med lila... Sen tillkommer orange och gröna detaljer :) Så jaävla fåfäng den blir denna stålhäst :) Hoppas den kommer att gå att hoja på också...
JojjeM sa:Men enhörningen kommer väl att få bo inomhus?
Finns det nån ETA på ramen?
/Johan
larsaw sa:Hehe ETA det vet man ju aldrig, dels pga Mr M. själv, men sen ska den ju flyga över halva jordklotet SAMT tröska igenom PostNord’s byråkrati... :/
Jo vi pratade ju om att rigga en hink med bläck ovanför dörren där cykeln ska stå... :)
Skulle ett par påsar med sedelinfärgning kunna vara av intresse? garanterat svårt att tvätta bort :)Hasse#7 sa:larsaw sa:Hehe ETA det vet man ju aldrig, dels pga Mr M. själv, men sen ska den ju flyga över halva jordklotet SAMT tröska igenom PostNord’s byråkrati... :/
Jo vi pratade ju om att rigga en hink med bläck ovanför dörren där cykeln ska stå... :)
Ja jag tycker att en hink bläck, utseende som en jättesmurf och ingen möjlighet att visa sig på veckor skulle vara lagom lärorikt. Sen att det inte blir av på grund av diverse skäl är en annan sak.
Lainen sa:Skulle ett par påsar med sedelinfärgning kunna vara av intresse? garanterat svårt att tvätta bort :)Hasse#7 sa:larsaw sa:Hehe ETA det vet man ju aldrig, dels pga Mr M. själv, men sen ska den ju flyga över halva jordklotet SAMT tröska igenom PostNord’s byråkrati... :/
Ja jag tycker att en hink bläck, utseende som en jättesmurf och ingen möjlighet att visa sig på veckor skulle vara lagom lärorikt. Sen att det inte blir av på grund av diverse skäl är en annan sak.
larsaw sa:Lainen sa:Skulle ett par påsar med sedelinfärgning kunna vara av intresse? garanterat svårt att tvätta bort :)Hasse#7 sa:larsaw sa:Hehe ETA det vet man ju aldrig, dels pga Mr M. själv, men sen ska den ju flyga över halva jordklotet SAMT tröska igenom PostNord’s byråkrati... :/
Precis sånt :D Problemet är bara att få till en bra annordning och att jag ska komma ihåg hur jag undviker att lösa ut min egen fälla...
Hasse#7 sa:larsaw sa:Lainen sa:Skulle ett par påsar med sedelinfärgning kunna vara av intresse? garanterat svårt att tvätta bort :)Hasse#7 sa:larsaw sa:Hehe ETA det vet man ju aldrig, dels pga Mr M. själv, men sen ska den ju flyga över halva jordklotet SAMT tröska igenom PostNord’s byråkrati... :/
Precis sånt :D Problemet är bara att få till en bra annordning och att jag ska komma ihåg hur jag undviker att lösa ut min egen fälla...
Det skulle iofs vara ganska muntert med en blå arbetskamrat i sisådär tre veckor. :)
Octagon sa:Jag blandar friskt mellan Shimano och Magura (skivor och bromsar) och har aldrig märkt att det skulle vara något problem. Men jag är ganska okänslig, det är säkert nåt fel jag inte märker.
xyz-saft sa:Grymt!
Men Marino bygger alltså utan att du har satt in pengarna? Spännande affärsidé i så fall. :p
EST sa:xyz-saft sa:Grymt!
Men Marino bygger alltså utan att du har satt in pengarna? Spännande affärsidé i så fall. :p
Min gjorde han det med iallafall?
marr sa:Kul att råkas, hoppas gaffeln blir bra, annars får du hänga ut mig.
jofahjalm sa:Jag hade helt missat utvecklingen. Ser grymt ut!
EST sa:Hmm han sa till mig att han skulle skicka idag ju...ja ja nån gång kommer den väl?
EST sa:Jag har sprutat rostskyddolja i min.
larsaw sa:EST sa:Hmm han sa till mig att han skulle skicka idag ju...ja ja nån gång kommer den väl?
Ta’da !
(Inkl fraktsedel ?)
Ehm, hur står sig 5-56 för såna här sysslor?
Hasse#7 sa:larsaw sa:EST sa:Hmm han sa till mig att han skulle skicka idag ju...ja ja nån gång kommer den väl?
Ta’da !
(Inkl fraktsedel ?)
Ehm, hur står sig 5-56 för såna här sysslor?
Spännande! Bra cliffhanger med oöppnade kartonger. Jag tror att rostskyddsolja kan avse det man lägger på ytan invändigt i balkar till bilar. Lättflytande som bildar ett tunt lager som sedan blir som ett icke flytande skikt. Ser ut som nytt alla år utom där angreppet utifrån är massivt eller det kan stå vatten kvar.
Gurra sa:På tal om linolja. Vad har marinoägarna rostakyddat insidan av stålramen med. Min surly höll jag på att kladda med linolja och lacknafta inuti rören. Det var en kletig historia.