Stervelo sa:
Du hänger helt säkert av mig utför, det tvekar jag inte om. :)
Men hojja i hellas lite mer otvunget än tisdagsraid är fullt görbart.
Mindre tvunget än tisdagsrajd :D
Passar det med en Hellastur nu på lördag? Hell-Ass Freakout 2018 kan du annonseras, start kl 13 från hbb och möjlighet till apressbikebärs efteråt?
Det där om man är snabb eller inte är rätt godtyckligt. Jag har bara kört ett rejs i år och det var ESS Östersund. Jag tror jag kom på 59de plats av 62 deltagare i tävlingsklass för herrar. Jag blir avhängd i varje utförslöpa alltid i Hellas. Det är för att jag cyklar med folk som cyklar mycket bättre än mig. Även med dessa tveksamma prestationer känner jag mig hyffsat säker på att inte bli frånåkt av någon med xc-höjd på sadeln och superlite luft i däcken när det går utför i Hellas.
Om jag istället hade varit intresserad av extern bekräftelse så hade jag slutat cykla med Bullit. Istället ställer man sig på HBB parkeringsplats på tisdgar och väntar till alla riktiga cyklister har dragit. Bland klabbet som blir kvar trålar man upp ett gäng lönfeta gubbar i bibs med White-HTs och för små mattsvarta Capror. Sedan guidar man dessa runt. Man slipper bli avhängd och man framstår som en gyllene gud när man dropper 85 cm i Helll-Ass. Detta i kontrast när man hojjar med Bullit i alperna och känner sig som en tönt för att man inte skickar ett 10 m road gap... Det skulle däremot inte vara i närheten av lika underhållande som att bli tvingad till att köra dödsrallyn med Bullit.