GBGWkndWarrior
Medlem
Bult upphittad i Änggården
Hittade en bult idag i Änggården ifall någon saknar. Låg en bit ner på Episka.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fast så här i anglifieringens och internationaliseringens tidevarv så är det lika bra att inte lära sig något nytt.GBGWkndWarrior sa:Varje dag ska man lära sig nått nytt :)
edvin_m sa:JaaaaaaaAAAAAAA! Det är min skruv! :)
Underbart! Skickar PM :)
Vernersson sa:Happy när Happy är som bäst :-D
Jimel sa:Men hur fasen kunde du hitta den? Går du runt med metalldetektor?
Jimel sa:Men hur fasen kunde du hitta den? Går du runt med metalldetektor?
GBGWkndWarrior sa:Jimel sa:Men hur fasen kunde du hitta den? Går du runt med metalldetektor?
Hahah nää!
Va ute och reka lite stig i göteborgshettan och råkade bara se den när jag gick över en bergshäll :P
Sjukt att det tog mindre än 12h att få den att komma rätt!
??????zodah sa:Det är inte ofta som ngn som har en skruv lös, får tillbaka den.
Man får be att gratulera!
ForesterGuy sa:Det är lite dumt när specialdelar försvinner...
marr sa:ForesterGuy sa:Det är lite dumt när specialdelar försvinner...
Men spezialdelar är bra att hemma... De lär man sig ofta den hårda vägen.
ForesterGuy sa:marr sa:ForesterGuy sa:Det är lite dumt när specialdelar försvinner...
Det var på grusvägen den försvann. ;-)
Fast Haibike skickade en ny gratis.
marr sa:ForesterGuy sa:marr sa:ForesterGuy sa:Det är lite dumt när specialdelar försvinner...
Det var på grusvägen den försvann. ;-)
Fast Haibike skickade en ny gratis.
Jag hade bett om två ;)
gandhi sa:Bra tråd.
Håller med i sak när det gäller distiktionen skruv och bult. MEN, bult ligger ibland bättre i munnen. T ex hjulbult känns skönare att säga än det korrekta hjulskruv.
(mina 5 cl bensin på brasan)
me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Kristoffer R sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Ingen idé att piska en död hest.
me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Dan_the_man sa:gandhi sa:Bra tråd.
Håller med i sak när det gäller distiktionen skruv och bult. MEN, bult ligger ibland bättre i munnen. T ex hjulbult känns skönare att säga än det korrekta hjulskruv.
+1
edvin_m sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
+1
+1000 på den. Vrider sig lite i magen när man hör bult men oftast låter det bättre. Men inte i närheten så mycket som när nån skriver carbon eller tycker att en el-cross är en cykel :P
Kristoffer R sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Bengt-re sa:Kristoffer R sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Möra köttet?
marr sa:Bengt-re sa:Kristoffer R sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Möra köttet?
Låt den hänga bara. Lite marinad på bara.
ForesterGuy sa:marr sa:Bengt-re sa:Kristoffer R sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Möra köttet?
Märrinad?
JLarsson sa:edvin_m sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
+1
+1000 på den. Vrider sig lite i magen när man hör bult men oftast låter det bättre. Men inte i närheten så mycket som när nån skriver carbon eller tycker att en el-cross är en cykel :P
silicon
marr sa:ForesterGuy sa:marr sa:Bengt-re sa:Kristoffer R sa:me.I.am sa:Enda smolket i glädjebägaren är väl att den upphittade skruven benämns "bult"?
Möra köttet?
Märrinad?
Eller marinod, poppis här på happy.