Absolut! Här kommer lite bilder på Antons Trans Am-packning. Jag är inte helt säker på min tolkning av vad allt är stämmer, men det är ändå imponerande lite grejer tycker jag.
Jersey, bibs, reflexväst, underställströja, solglasögon, hjälm, strumpor, skor, armvärmare, knävärmare, benvärmare, skoöverdrag, buff, regnjacka, korta handskar, långa handskar, skor
Puffjacka, bivacksäcksliner, 3/4-långt liggunderlag, kudde, myggnät, bivacksäck
Linsbehållare, tvättmedel, tvål, chamoiskräm, öronproppar, handdesinfektionsmedel, Germolene antiseptisk kräm, oklar smörja, solkräm, kontaktlinser, tandborste
Växelöra m.m., bromsbelägg, pannlampa, extra kontakter till dynamo, spork, däckavtagare, fast nyckel, insexnycklar, torxnyckel, punkakit, ekernyckel, Leatherman Squirt, slang, multiverktyg, silvertejp med ekrar?
Dator, extra framlampa, Di2-laddare, laddkablar, powerbank, USB-laddare med USA-uttag, hörlurar
Jag är inte säker på vad jag vill göra annorlunda, men skippar nog myggnätet på inrådan av Anton i alla fall. Knävärmare har jag inget behov av heller. Och kanske tar två slangar! Sen kör ju jag med mekaniska växlar så har ingen Di2-laddare och tar nog med någon extravajer istället. Jag antar att han hade en pump också, hehe.