P
Plush
Guest
Emil Johansson till Rampage?
Så håller vi oss från onödiga uttalanden och kommentarer.
/Moderator
/Moderator
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
trampapådå sa:Avbrott för alla eller är de bara jag?
Paco sa:mtb565 sa:Fairclough bäst hittills!
+42
marr sa:trampapådå sa:Avbrott för alla eller är de bara jag?
Alla säger jag.
mtb565 sa:Fairclough bäst hittills!
Henrik83 sa:mtb565 sa:Fairclough bäst hittills!
Semenuks snurrar i all ära, men Brendogs första åk (likt förra året) är f-n hårdrock på riktigt.
EST sa:Katten kollar med?
Startgas sa:Körde Emil något andra åk?
mtb565 sa:Dålig reklam för YT på Bienvendio Aguados andra åk, tur att han inte kom längre kanske?
jonte987 sa:Emil kör slope style till vardags...vad kör de andra? Jag tyckte att Emils stil såg annorlunda ut.
Känns inte givet att man överlever att hoppa ner för ett berg bara för att man är duktig på slope eller dirt?
Imponerande moget beslut från en adrenalinsökande 20-åring ??Snefan sa:Startgas sa:Körde Emil något andra åk?
After a near-perfect first run, Johansson opted not to do his second one. “I was happy with what I had accomplished in my first run. I did what I came here to do and I couldn’t really have added much more to a second run."
K.U.T.S sa:Nja. Det hade nog inte spelat så stor roll där vad det står på ramen. Han har ju en del överrotation, så det är bra kraft/fart i grejenerna när det slår i marken. Tror du kronan är helt rak då? ??
happymtb.fr sa:Imponerande moget beslut från en adrenalinsökande 20-åring ??Snefan sa:Startgas sa:Körde Emil något andra åk?
After a near-perfect first run, Johansson opted not to do his second one. “I was happy with what I had accomplished in my first run. I did what I came here to do and I couldn’t really have added much more to a second run."
mtb565 sa:K.U.T.S sa:Nja. Det hade nog inte spelat så stor roll där vad det står på ramen. Han har ju en del överrotation, så det är bra kraft/fart i grejenerna när det slår i marken. Tror du kronan är helt rak då? ??
Nu hade han underrotation första gången och ett ordentligt case andra gången (där man ser att head tube knäcks), men nej jag tror inte att YT är sämre än något annat. Men det är nog inget YT vill se på ett av världens största event.
Jag tittade om en del av åken idag, vad tror ni "skadade" Emils åk mest för jag tycker nog han borde hamnat längre upp i listan, kanske inte pallen men bättre än 12.
Hälsingland sa:Om man ska hitt Emils åk vid vilken tid på recapen kör han?
mtb565 sa:Hälsingland sa:Om man ska hitt Emils åk vid vilken tid på recapen kör han?
https://www.redbull.com/us-en/events/rampage/live/AP-1ZHP5Z3BS1W11
34:05
Ustzeust sa:Tycker att han hade ganska mycket dötid i sitt åk, långa transporter mellan varje hopp/drop.
Dom som fick höga poäng utnyttjade berget bättre enligt mig
Paco sa:Ustzeust sa:Tycker att han hade ganska mycket dötid i sitt åk, långa transporter mellan varje hopp/drop.
Tänk på att det var första gången gossen kör Rampage.
mtb565 sa:Paco sa:Ustzeust sa:Tycker att han hade ganska mycket dötid i sitt åk, långa transporter mellan varje hopp/drop.
Tänk på att det var första gången gossen kör Rampage.
Kommer han tillbaka igen tror jag jag det kommer gå mycket bättre, nu fick han veta 3 dagar innan att han skulle köra?
Sen verkar det som att newbies får välja linjer sist? Vilket kanske leder till "dö yta" eftersom man måste kanske åker mer kors och tvärs över berget istället för en mer sammanhängande linje?
(Ska vi inte byta ? till ett ! i trådnamnet? ?)
roding sa:Det är inte det att dom får välja sist utan detta året var dom på samma stället som förra vilket gjorde att en stor del av dom riktigt bra linjerna redan var valda och grävda så det var en riktigt stor utmaning att ens kunna hitta och gräva fram en egen linje.