Emil Johansson till Rampage?

H.

Aktiv medlem
Kul! Men Martin Söderström har varit med. Ett eller två år.

Svenskarnas problem är ju dock troligen inte storleken på hopp och dropp utan hur brant och jävlig terrängen är. Slopestyle i all ära, men det är ingen slump att många DH-åkare presterat relativt bra på Rampage trots mediokra trick i portföljen.

Håller dock givetvis tummarna för Emil!

larsaw

Aktiv medlem
Tror också Emil kan prestera bra, domarna verkar uppskatta tricks o sånt, kolla bara på Semenuk som alltid får höga poäng när han varit med. Dock är det ju så jävla sketchy och exponerat att endast killarna som kör FEST-serien borde kunna känna sig ”bekväma” med Rampage...

theBrand

Aktiv medlem
FEST killarna var ju med på Hardline men vågade inte köra...

Senaste årens rampage har det väl varit ganska välkrattade linjer, känns som att det snart mest är FEST med en spektakulär kuliss.

Freddie L

Aktiv medlem
Jag har också funderat på att köra, men väntar tills de lägger tävlingen på ett ställe som inte är så brant, och utan hopp och sånt. Ja, och inför motionsklass utan licenskrav förstås.

theBrand sa:
FEST killarna var ju med på Hardline men vågade inte köra...

Senaste årens rampage har det väl varit ganska välkrattade linjer, känns som att det snart mest är FEST med en spektakulär kuliss.

Ja, det är ju rätt långt ifrån vad det var från början. Visst, det är några åkare som kör jävligt branta rännor och grejer, men på det stora hela är det ju väldigt tillrättalagt. De försökte väl begränsa byggandet för något år sedan genom att bara tillåta ett visst antal sandsäckar till varje åkare och sånt, men då gick de ju ihop och byggde istället. Har de väl kört samma ställe ett eller två år så finns det ju ganska mycket skottat redan.

Astraboy

Medlem
Freddie L sa:
Jag har också funderat på att köra, men väntar tills de lägger tävlingen på ett ställe som inte är så brant, och utan hopp och sånt. Ja, och inför motionsklass utan licenskrav förstås.

Då ses vi där :) Mer chickenlines till Rampage för oss motionärer. Jävla elitsport!!

4cyberspace

Ny medlem
Såg också att Emil ska delta. Hoppas det går bra. Såg några filmer där han övade på lite hopp och diverse slingor inför tävlingen... Fast jag tycker att Audi Nines är minst lika häftigt om inte häftigare att titta på med de hoppen och tricken de gör...

Nej du. Man måste snurra. Snurra snurra snurra snurra snurra snurra. Det är coolt. Och så skall man klä sig som en fjortis och ha en ful keps. Det är style.

jingleyschmidt

Aktiv medlem
Jag vågar knappt åka ner för ett par trappsteg och dessa snubbar hoppar ner från klippor och gör bakåt- och framåtvolter osv. Helt sinnessjukt. :p

InlineOla

Ny medlem
Det här spektaklet blir segare för varje år. Inte tråkiga åk, snarare för mycket paus. Nu ska de tom kommentera åket innan åket...osså 5min domarbetänketid på det.

Lars.E

Aktiv medlem
dnleriksson sa:
Fet linje? Cyklingen överlag måste ha steppats upp nåt steg om det där är en vanlig svenssonlinje.
Helt vanlig trött trollning :)
För att fortsätta på temat så tycker jag att det bara är fegisar som startar en och en. Hade det varit riktiga tuffingar så hade alla startat samtidigt, och istället för att åkarnas 2 vänner gräver enkla fusklinjer så borde dom få varsin potatisbazooka laddad med storpotäten å surströmming.

Senast redigerad av en moderator:
Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer