Okej, jag håller med dig om att nytt är trevligt men jag kan även köpa begagnat. Ny i bemärkelsen att det är roligt med en ny typ av cykel, dämpning, sittställning, märke o.s.v. Jag vill ha en cykel som är lite mer anpassad för nerför. Lite mer slag och en roligare dämpning fram.