Jag upplever Siljan Runt som ett föreningsevent. Mitt minne av en avlägsen Vätternrunda är att det var ett företagsevent. Som person, om jag ska cykla lite längre, föredrar jag MR i randostil före VR alla dagar i veckan. Som tur är, är vi alla olika, annars hade det blivit svårt att få plats.