Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag hade tänkt att sticka ut ikväll vid 18:30, men de alternativ som är aktuella för min del är Ursvik eller Fornstigen (Lovö). Jobbar också i Kista, men måste hem (Bromma) och hämta cykel.
majk: Posta här om det fortfarande är aktuellt att sticka ut ikväll. Jag har skickat ett PM till dig med mobilnummer.
Jättebra, då har jag inte tagit med mig cykeln till jobbet i onödan! Ursvik eller Fornstigen låter bra, jag måste bara träffa folk vid en (av mig) känd plats eftersom jag har inte varit på Lovön förr, och inte på NICK-spåret heller.
Pratade just med Mike och vi kom överens att ses vid den stora parkeringen vid Drottningholm 18:30 (den strax efter att det har blivit 70 om man kommer från stan). Det blir alltså Fornstigen ikväll!
neo_martin Skrev:
-------------------------------------------------------
> ok, antingen ses vi där 18.30 eller så blir det
> hellas för mig ikväll 19.00.
Om du bestämmer dig för Hellas så kan jag tänka mig att hänga på. Känns lite långt att trampa ut till Lovön ikväll...kanske till helgen istället.