[08] Området ej Pedalogerna

Road_Runner

Aktiv medlem
Söker bussningar till min CUBE AMS 100 för bakdämparn
Tyvärr har Pedalogerna misslyckats totalt med att beställa sådana till mig även efter flera samtal till dom.
Det var för över 3 veckor sen det som skulle gå på mindre än en vecka.
Nu orkar jag inte ens ringa till dom och dom verkar ointresserade att ta kontakt med mig.
Då dom har slarvat bort mitt nummer fler än en gång.

Så nu söker jag en butik som faktiskt kan leverera dessa bussningar i 08 området ?

EDIT: inte skrika...

Senast redigerad av en moderator:
Om det är det delar som sitter i bakdämparen (inte i ramen alltså) så borde vilken lbs som helst kunna fixa om du berättar kolla vilken bredd det är och vilken dämpare du har. Dom kan vara lite struliga på Pedalogerna men dom är ju hur trevliga som helst.

Tackar för alternativen TCM är grymma tyvärr lite långt bort.
Testar och slå en signal till Dropin Bikes.
Jo Pedalogerna är/var trevliga tyvärr så dras det ner då dom tappat bort mitt nummer mer än en gång och sen påstått att dom har beställt dom och att dom är på väg.

Finns så många bra. Jag gillar alvik. Det är liksom självklart att de har tex rullbromsfett och annat bra att ha hemma på hyllan.

erik h skrev:
-------------------------------------------------------
> Jag skulle börja hos Dropin Bikes på söder. Max
> mfl hade ju Fox-servicen hos Sportson tidigare.

Ligger väl på Surbrunnsgatan i Vasastan? Hur som, de är trevliga.

Så var det kanske! Jag blandar ihop med att Sportson Södermalm bytte lokal för ett tag sen. Men är fortfarande Sportson Södermalm.

VA, finns det fler butiker som har lika usel service som Cykelmagneten i Falkenberg, Göran är trevlig, men verkar vara senil eller så skiter han bara i kunderna som tjatat på samma pryl flera gånger.

Köp en sån här axel i stål och sen plast bussningar så kommer du inte behöva byta dom där alu bussningarna.
http://www.mountainbikecomponents.co.uk/items.asp?CategoryID=92&Name=Strong+Bushes

Plast bussningen kommer sen hålla 300 mil xc terräng. Jag lessna förut när det började glappa i länkaget efter 50 mil förut, men nu e det bara köra på.
Maila bara vilken hoj du har så fixar dom resten.

Senast ändrad:
Djäklars det var grymt Solorider sådana blir det klockrent tackar.

Schreddan bifogar en måttad bild
edit bild på grund av morgon trött hjärna :-) nu lite mindre :-)

Bussning_New.jpg

Senast ändrad:
Ser ut att vara STORA bussningar...

Jag har bestält liknande som BETD's härifrån:
http://proshox.com/form

Man lägger en grundbesträllning i deras E-Bayshop och kan betala med PayPal tex.
http://www.ebay.com/sch/proshox/m.h...h=item45fd9cedfb&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562
(det är den överst som du behöver)

Sen specificerar man exakta mått via beställningsformuläret överst.
Aningens krångligt, men de är väldigt serviceinriktade och kollar upp alla mått om något verkar knasigt. De tar även fram enligt custommått.

Får se hur lång tid leveransen tar, men jag har en bra känsla.

Tillbaka
Topp