08semester - några Happyrides?

Linda

Ny medlem
Kommer att befinna mig i Sthlmstrakterna i en hel vecka och har naturligtvis med mig min kärlek. Skulle tycka det var oerhört trevligt, =), att följa med på en och annan Happyride. Eller bara om det är någon som har lust med sällskap i skogen en morgon, dag, kväll? Inte säkert att jag kan alla dagar eftersom det är mycket annat på listan som ska bockas av innan jag åker tillbaka till Jönköping, men ngngång ska det väl gå att pricka in. Lagom soft, lagom stökigt... (lagom är ett mycket mycket bra ord) =) Så, hur eller hur, kom ihåg att skapa en tråd om ni ska ut och hoja, eller så nås jag på 0739333875.

Ha de gytt! LINDA

Vi är nog ett litet gäng som nog kommer ta några kvällsturer i veckan. Preliminärt måndag/onsdag. Troligtvis kommer vi köra i Hellas och/eller Fiskartorpet. Kan återkomma när vi bestämt. :)

Som utlovat blir det en tur imorrn i Hellas. Vi planerar att köra Indianer&Vita, och sen antingen gröna+vita-kombo eller blå spåret, och efter det, spåret-från-kyrkogården tillbaka.
Vi ska ses kl. sju (på kvällen!) vid liftarna vid Hammarbybacken, och alla som har lust att hänga på en soft tur är välkomna.

//mats

matsu skrev:
-------------------------------------------------------

> Vi ska ses kl. sju (på kvällen!) vid liftarna vid
> Hammarbybacken, och alla som har lust att hänga på
> en soft tur är välkomna.
>
> //mats

Var ni där, Jag var där 19:05-19:15 och såg inte till någon. Hade ni redan åkt?

Mike å skrev:
> Tyvär!
> Rullade in 18.59 och 19.01 var vi på väg.
>
> Hälsningar Micke

Ok Jag får väl skylla mig själv när jag kom oanmäld och för sent :)

matsu: vädret var inte det bästa när vi kröp ur tältet idag på morgonen - så vi vände och kurade ihop oss igen. när solen började titta fram och vågorna blivit mindre aggresiva så var klockan redan halv ett. kom hem alldeles för sent för att kunna hänga med på cyklingen, tyvärr... hade varit mycket trevligt annars.

alla: ska dock försöka hänga med på övriga happyrides den här veckan. med reservation för söndagen eftersom jag nog måste ta mig hemåt då, om jag inte åker tidigt måndag vill säga.. så cykling torsdag, lördag om allt går som planerat. så vi kanske syns då!

johrn skrev:
> Mike å skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Tyvär!
> > Rullade in 18.59 och 19.01 var vi på väg.
> >
> > Hälsningar Micke
>
>
> Ok Jag får väl skylla mig själv när jag kom
> oanmäld och för sent :)
>

Att du inte hann ikapp dom??!! Jag var ute och sprang och såg massor med cykelspår.... ;)

Friskis skrev:

> >
> --------------------------------------------------

>
> Att du inte hann ikapp dom??!! Jag var ute och
> sprang och såg massor med cykelspår.... ;)
>

Tydligen var jag för långsam för det ;)

Ah, johrn, va synd! Jag hade inte sett att nån svarat här, så jag trodde faktiskt inte att nån ville med. Kul dock att det dök upp lite folk. Vi var alla ganska sugna att rulla, så en minut över sju stack vi som sagt. :)
Vi såg inte dig heller... ;)

Turen började med Indianer.. och därefter gröna förbi masterna och sen fram till hästhagen, vita tillbaka mot Hellas, och efter det Fem svåra(?) - plus lite urban attack i HammarbySjöförort.. Det lär väl bli ungefär samma på lördag låter det som.

Förresten har jag tänkt komma med på lördag, så då kanske vi ses då allihop.

Tillbaka
Topp