Road_Runner
Aktiv medlem
08XC
Då är det väl dags för att köra HWR :-)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JLarsson sa:Stewe sa:Jag skulle gärna köra igen :-)
+1
Point-to-pointlopp må vara logistiska mardrömmar, men lite kul var det att gå i mål på stadion
staine sa:Ja men kul var det! 12 mil vill jag minnas. Jag fick visst en hyfsad typ 50:e plats ett år.
staine sa:Ja men kul var det! 12 mil vill jag minnas. Jag fick visst en hyfsad typ 50:e plats ett år.
nieves sa:Sålde cykeln jag använde 2001 I somras. Förutom lacken så var konditionen ypperlig, helstel 26" från Easton.
Den fick ett bra hem nära mig, viktigt sånt.staine sa:nieves sa:Sålde cykeln jag använde 2001 I somras. Förutom lacken så var konditionen ypperlig, helstel 26" från Easton.
Naaw du kan ångra dig. Som jag gjorde, sålde Sveriges typ första 29-er, en GF (från -01 kanske). Skulle inte gjort :(
Bild önskas....johan44 sa:Min trek 9.9 full xtr mavic ceramicfälgar answer osv är kvar i källaren... :)
nieves sa:Den fick ett bra hem nära mig, viktigt sånt.staine sa:nieves sa:Sålde cykeln jag använde 2001 I somras. Förutom lacken så var konditionen ypperlig, helstel 26" från Easton.
Naaw du kan ångra dig. Som jag gjorde, sålde Sveriges typ första 29-er, en GF (från -01 kanske). Skulle inte gjort :(
nieves sa:Bild önskas....johan44 sa:Min trek 9.9 full xtr mavic ceramicfälgar answer osv är kvar i källaren... :)