[1/2 OT] Visa din kebab

Maakus

Aktiv medlem
[1/2 OT] Visa din kebab
Fy fan va gott.
Beställde en rulle för 109:-
Tyckte det var lite överpris.
Fick in den här, det är en pizzatallrik.

😍
IMG_20220128_114551_01.jpg

Bonzo

Aktiv medlem
[1/2 OT] Visa din kebab
Det finns ett ställe här i stan där ägaren lägger rullen på vågen innan han serverar den. De brukar ligga någonstans mellan 1,1 - 1,2 kg.
Jag har aldrig klarat att äta upp hela i en sittning.

Hep

Aktiv medlem
[1/2 OT] Visa din kebab
Hoppsan. Glömde visst fota i tid.

Angående det där med stora kebaber, så borde Palmyra i Årsta ligga högt på den listan. Den här från Lilla Vallentina är precis så stor att jag får i mig hela och blir lagom paltkomig.

IMG_0486.jpeg

Kneecap

Aktiv medlem
[1/2 OT] Visa din kebab
Hoppsan. Glömde visst fota i tid.

Angående det där med stora kebaber, så borde Palmyra i Årsta ligga högt på den listan. Den här från Lilla Vallentina är precis så stor att jag får i mig hela och blir lagom paltkomig.

Visa bilaga 536013

Tjena!

Det är väl ren buffé på Palmyra nuförtiden. Känns rätt vettigt, måste ju varit ett groteskt svinn förr, nu kan ju folk ta mer lagom mängd och vi som vill bli utrullade på skottkärra kan fortfarande äta oss övermätta.

Hep

Aktiv medlem
[1/2 OT] Visa din kebab
Tjena!

Det är väl ren buffé på Palmyra nuförtiden. Känns rätt vettigt, måste ju varit ett groteskt svinn förr, nu kan ju folk ta mer lagom mängd och vi som vill bli utrullade på skottkärra kan fortfarande äta oss övermätta.
En naturlig utveckling kanske. Sist jag var där i en forntid utan munskydd hade de börjat med självplock av tillbehören.

Lite trist då vi hade vadslagning på väg till lunchen om Fredrik (ovetandes om vadet) skulle äta hela eller inte. Oftast hela.

Kneecap

Aktiv medlem
[1/2 OT] Visa din kebab
En naturlig utveckling kanske. Sist jag var där i en forntid utan munskydd hade de börjat med självplock av tillbehören.

Lite trist då vi hade vadslagning på väg till lunchen om Fredrik (ovetandes om vadet) skulle äta hela eller inte. Oftast hela.

Tjena!

Självplock av tillbehör har de väl haft i hur många år som helst.

qma

Aktiv medlem
[1/2 OT] Visa din kebab
Ingen kebab pga. vego men tallrik med friterad aubergine och ris på Kebabistan folkungagatan (sthlm) är nåt jag gärna gör om vid tillfälle...

Köp & Sälj

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer